• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne-kanon att allt funkade bra!!!!

• Fru E

Men Nenne en stark slemhinna låter väldigt positivt jämför man med en svag slemhinna så låter det negativt.....

• Fru E

Lappis-inte så öätt att fråga när man inte vet vad maken vill ha reda på

Nenne-ja hoppa på maken ikväll med

• Fru E

Nenne-tycker det är likadant även när man bara är hos sin gyn

• Fru E

Mrs B-säg till om du vill dumpa Malte i staden H så kan mina kollegor roa honom brukar finnas många bra barnvakter när barnen kommer till oss och hälsar på

• Fru E

Hoppsan, är det ingen som är vaken ikväll??

Sitter och väntar på att maken ska komma hem efter att ha dragit kablar hos en kompis. Lyckades komma på att vi hade alldeles för många muffins som måste ätas upp

Gissar på att ÄL är på intågande för det molar bra i äggisarna, hoppas bara maken är hemma i vettig tid.....

• Fru E

Vickan-läkaren kanske kan säga några kloka ord på vägen ändå.....får hoppas att ni "bara" haft otur och inte behöver ha någon mer utredning.

Kängu-bra gjort

• Fru E

Frullan-klar du ska skriva av dig här det är det vi är till för. Ni kanske skulle fundera en vända till på att kolla könet på bebisen så att du/ni har lite tid att vänja er om det nu INTE skulle vara en tjej vilket det KAN vara även fast du inte tror det.
    Mina två kollegor som är gravida verkar med dras med envisa förkylningar som hela tiden kommer tillbaka, vet inte om immunförsvaret sänks när man är gravid?

Maken behagade titta hem vid halv tio men satt sedan och jobbade till nästan halv tolv så är lagom pigg nu......ska gå ut i köket och se om de har satt fram frukosten så man kan få lite fralla och kaffe så man vaknar....*gäsp*

• Fru E

Liten-normalt brukar han med lägga sig när jag går upp med men ibland fastnar han i jobbet och glömmer bort tiden. Hur man nu kan göra det när frugan ligger i sängen och flashar sig

Ja en sån åktur kan man ju inte missa

• Fru E

Hehe i sovrummet är det relativt insynsskyddat men värre i vardagsrummet, där får man noga välja "rätt" sida av soffan så att man inte flashar sig för alla hundägare som går förbi utanför

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare