Barnkarusellen snurrar vidare
Grattis till ytterligare en intervju, MrsB! Hoppas du får tag på annonsen, har tyvärr inga tips på hur, dock...
Många krassliga barn, verkar det som. Hoppas de kryar på sig snart!!!
Grattis till ytterligare en intervju, MrsB! Hoppas du får tag på annonsen, har tyvärr inga tips på hur, dock...
Många krassliga barn, verkar det som. Hoppas de kryar på sig snart!!!
Lappis: Härligt med mer energi och blödningsfria dagar. Förstår vad du menar med hälsa, skulle nog välja hälsa framför barn också... Men förhoppningen är ju att man inte ska behöva välja, utan kunna ha både och. Dock litet skönt att ha kommit fram till den slutsatsen, kan jag tänka mig.
Nenne: Skyhögt järnvärde, låter mysko... Men du får återkomma när du grillat dem litet mer.
September: Skickar litet tålamod och en kram, kan inte vara lätt att hon inte vill äta. Men det brukar ju gå ner när man är tillräckligt hungrig, så det låter i mina öron som du har helt rätt taktik. Heja dig!
EA: Ingen tant än, mysko... Håller en liiiten tumme fortfarande, men litet i smyg sådär. För nu är hon ju flera dagar sen!!!
Oms: GRATTIS till nya jobbet!!!
Frullan: Du kan inte hitta något annat att vara "besatt över"? (dina ord ) Verkar vara mer praktiskt, om det kunde hjälpa dig att släppa detta litet? Optimalt vore ju om du kunde komma att acceptera tanken på att du kanske får en pojk. Än så länge är det (väl?) bara din egen övertygelse och allmän skrock som talar för en pojke. Så du VET ju inte säkert. Men det kanske är lika bra att jobba vidare efter teorin att det är en pojke, eftersom en flicka skulle bli total lycka för dig...
Det är inte lätt att styra sina tankar och känslor, men om det är som du själv säger att du inte riktigt vill släppa besattheten för att ha något att vara besatt över, och det låter mest som att detta är otroligt jobbigt för dig, och du skulle antagligen må så mycket bättre om du kunde släppa detta och fokusera på något annat.
Vill också ha tårta... Semletårta är gott! Kan tänka mig en semla också (sugen jag är nu )
Äh, det är väl bättre att dagdrömma sig bort från matstrul? *ett tag i alla fall*
Ja, hur går det med det EA? Känns det som läge att testa igen, eller vill du vänta och se ett tag till.
Sweet: Håller med EA, bra gjort att bita ifrån litet gentemot chefen! Kan inte heller med det där passiv-aggressiva, föredrar raka rör (även om jag alltid tar åt mig för mycket, och inte kan bli arg utan att börja gråta).
Izzie: Ingen mjukstart för dig på jobbet inte... Hoppas att det fortsätter kännas bra på jobbet.
Och så hoppas jag alla sjuka små trådbarn kryar på sig!!!
Bra svar Frejis
Hoppas att BS samtal på BVC går bra!
Och EA:s lönesamtal också.
Ego: Är helt övertygad om att jag inte är gravid den här gången, så nu är det bara en seg väntan fram till tanten beräknas komma på måndag, så att jag kan få det bekräftat. Då blir det detoxkur
Nejdå... Försöker bara få litet sånt där, vad heter det, jobb gjort
Surfa resor är skoj! Vart vill du åka?
Grattis EA till lyckat lönesamtal. Hoppas det resulterar i bra siffror sedan också!
Pelikaner, älgar och tapirer. Har vi djurtema idag? Tyckte annars det lät väldigt intressant med hjälm och dammsugare, och precis som Sweet och Nenne funderade jag på om du hade något mer på dig eller inte???
What else, jo BS: Skönt att de på BVC var bättre att prata med. Låter jättebra att ni får träffa en dietist, och får konkreta råd.
Hmm, har för mig att det var något mer. Jaja, jag kommer kanske på det så småningom