Barnkarusellen snurrar vidare
hamnade lite i möte....
hmmm var var jag.
Hmmmm statistik, har man läst en del eftersom det var obligatoriskt. Kan säga att jag tycker det är bra mycket mer intressant efter jag slutat plugga.
Kan meddela att jag kommer till brunschen på söndag. Helskoj. MEN jag måste dock lämna ett litet men för de kan finnas en risk att jag inte hinner eftersom morgonen innehåller lite familjeaktivitet.
Nenne: lille hjärtegrynet! du var inte alls hård i ditt kontaterande igår att det är SJUKT att jag lägger tid på att deppa över saker i förväg.
kan säga att du sa inget som maken inte sagt 42000 gånger redan
Svaret är nej jag VET inte medicinskt att det är en kille i magen. men jag VET ändå. På samma sätt som jag visste med borren. och det ska jag lova är fanimej mer säkert än ett UL svar!
Och ta ut sorger och sörja, älta, bearbeta och ha ångest över saker i förväg. Japp det är jag expert på. Alltid.
Maken blir tokig och vansinnig på mitt resurs slöseri.
MEN jag funkar så och gör inga försök att ändra mig. Tyvvär.
På nåt sätt tror jag att jag gillar att må dåligt över saker i förväg.
Vilken sjuuuk faaan jag är!!!!!!
Hmmm
ältar varje dag om jag ska ta reda på könet eller inte. är bara så rädd att jag kommer bli så ledsen så att resten av graviditeten blir ett rent helvete. Kanske bättre att ta smällen med bebisen i famnen.
Eller....
VAD ska jag göra,
Sorry för mitt eviga ältande.
Frejan förresten. Lät som du var lite lugnare angående MF nu? eller var det bara som jag ville tro?
vattna blommor.
Gör jag aldrig. innan jag träffade maken dog alla mina blommor på löpande band. Men sen vi träffades ser han till att de överlever.
hmmm vad mer skulle jag kommentera????