Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

MrsB - jag tänkte på det där med operation och att bli gravid igen imorse, men hade glömt bort tills du påminde. Ska fråga det! Kanske får en fin anledning att skjuta upp beslutet...

(Sist jag gjorde förundersökning så hann jag ju bli gravid mellan bokning och själva undersökningen. Slapp besluta då med.)

Blir det ingen operation tillkommer nästa vånda - köpa nya glasögon. Hugaligen! Det är 11 år sen sist... *rodnar* Borde kanske "förnyat" mig tidigare.

• Liten med Mindre

Attans vad jag är ego idag. Inte blir det nåt jobbat heller. Ska nog röja lite i de digitala högarna.

Och drömma om smarriga middagar på krogen. mmmm!

• Liten med Mindre

Hello - tillbaka! Ska vara lite on-topic.

En god vän som fotograferar bröllop som hobby lade upp en bild på mig från bröllopet på sin förstasida - fast det är maken min som tagit bilden. Ha - ska bli kändis i bröllopskretsar...

• Liten med Mindre

Har oxå svårt att hitta glasögon, förstår ni säkert. Gillar fortfarande de jag har - men de håller väl inte i evighet. (är redan inne på reservdelar. )

Lappis - tack! Bröllopsdagen är ju en av de få dagar jag känt mig verkligt fin/vacker. Säkert finns det fler som håller med där.

• Liten med Mindre

AM Lappis - vilka mysko typer det finns... Upphör aldrig att förvånas.

• Liten med Mindre

kängu - om det blir nya glasögon istället - så ska jag nappa på erbjuadndet om glasögonstylist som en optiker hade. Kanske kan hjälpa lilla mig som velar så.

• Liten med Mindre

AM - mat o bak-sport tror jag är jättebra. Framför allt när vädret ändå inte är på topp!

Frejis, sympati-illamående?

Åderbråck kan jag inte kommentera - har hittills bara finmaskiga ådror på benen. Hoppas de håller sig så.

• Liten med Mindre

BS - minns inte vems kamera maken snodde när han tog bilden. Var det fotografens så fick vi dem senare än alla andra, och har inte lagt ut på vår sida. Vetesjutton om bestman (ägare till fotoföretaget) ens hade kamera med sig. (Det kliade säkert otroligt i hans fingrar. )

• Liten med Mindre

FruLlis - trots att jag tvekar om att börja försöka med nr 2, är jag inte helt främmande för 3. Om det någonsin blir möjlighet vill säga. Visade jag min veliga sida nu igen.

AM - du kanske kan låta sonen och en kompis härja i köket, och komma o bjuda dig när det är klart? Givetvis kan du ställa upp som frågepanel där du sitter i sköna jättefåtöljen med den fina nya kudden.

• Liten med Mindre

AM - menar du de där jääääättelånga vagnarna som dagis hade, typ?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare