Barnkarusellen snurrar vidare
Jäklar vad snabba ni är. Måste nästan sätta möte på telefonen om jag ska hänga med...
Jäklar vad snabba ni är. Måste nästan sätta möte på telefonen om jag ska hänga med...
Tågjäntan, Maldiverna ligger en bit söder om Indien, ute i havet...
Är nog väldigt trevligt att semestra där!!!
Andra smileysar
= :- D
= :- (
= ;- )
= :- o
= :- p
= :- ?
= 8- )
= :- [
Det är de jag kan (och har på min fusklapp )
Min mormor som var dagmamma hade en vagn där två barn fick plats, när jag var liten... Men det var ju inte tänkt att funka som vagn både för en liggande och en sittande bebis, utan det var mer "dubbelsulky"...
Annars så fick vi snällt gå när vi blev större... Och hålla i vagnen på varsin sida, så att mamma skulle ha koll på oss
Redan vid 22 års ålder, Nenne?
Jag tror också att det är litet tidsbrist som gör att man vill ha vagn längre nu. Jag kan inte minnas att min mamma hade någon sittbräda, någon gång... Det är ungefär 2,5 år mellan oss. Så vi fick nog vackert gå då.
Det kan ju ta ett litet tag dock, och så får man planera litet bättre så att man inte ska behöva gå alltför långt.
Vet att min 2-åriga systerdotter var helt övertrött och nästan vansinnig när min mormor hade haft hand om dem, och varit på lekplatsen. Och de 200 m som var att gå från lekplatsen och hem ville hon bli buren, men se det blev hon inte. Litet slänga sig på marken och skrika/gråta, och litet allmän klagan, men hon fick gå hem i alla fall. Och verkar inte ha några bestående men av detta
Nenne: Skönt att systersonen är på bättringsvägen!
Jag skulle också vilja gifta mig igen... Tror jag... Fast jag kan lika gärna ta ytterligare en bröllopsresa. Nån gång ska vi nog åka till Las vegas och "gifta oss" där. Det behöver ju inte vara lagligt, vi är ju redan lagligt gifta...
Eller var det bröllopsnatten du ville ha igen, Nenne?
Inget lättare med matningen idag alltså, september? Har tyvärr bara sympati att erbjuda, inga 'magiska' råd...