• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Hjärtljud: i vecka 23 hade han 140 v 30 144. Efter(från v33) det höll han sig mellan 136 och 130...

• MSW
    Ore skrev 2009-03-06 11:33:55 följande:
    Ja, köket och badrummen förstår jag att ni vill göra om Annars såg det jättebra ut. Härligt med inglasad altan, så man kan "förlänga sommaren" litet. Vad är alla "skorstenar" på taket till för, undrade jag dock?
    Vi fattade heller inte riktigt vad alla grejer på taket var.. Maken mumlade om ventiler.. Och det är kanske möjligt..
    Och ja som sagt, det känns som det skulle gå att få fint!
  • MSW

Vi har mailat mäklaren att vi vill kolla på det.. så får vi se hur det går!

• MSW

Koko: Nä, är väl vanligare att man behöver avfuktare.. Bra att han hittade en med överkomligt pris iaf!

Piggelin: Okey.. Sura på du ett tag till.. Sen tycker jag du helt och hållet ska gå in i att tänka på/längta efter att flytta till huset!!

• MSW

Vi ska förmodligen köpa bilbarnstol idag.. Åtminstone titta på en modell som de har på rea just nu.. Ska se om jag kan leta upp vad den heter, se om ni har några synpunkter...

• MSW
    MSW skrev 2009-03-06 13:25:39 följande:
    Vi ska förmodligen köpa bilbarnstol idag.. Åtminstone titta på en modell som de har på rea just nu.. Ska se om jag kan leta upp vad den heter, se om ni har några synpunkter...
    www.akta.se/o.o.i.s/118
    denna har jag för mig att det är..

A har börjat få det lite trångt i babyskyddet.. Inte på längden.. men på bredden..
  • MSW
    kängu skrev 2009-03-06 13:26:20 följande:
    Urk, jag har precis ätit en en halv plåt med kolakakor... kunde inte stoppa mig själv. Jag undrar hur mycket jag kommer gå upp under den här graviditeten egentligen??Piggis, unna du dig att sura några dagar Gillade den lägenheten du länkade till, fast det var alldeles för mycket färg för mig
    Har du gått upp mycket hittills??

Ja det var rejält med färg... Och tilloch med jag som gillar färg mycket, tyckte att nog blev lite väl bra!
  • MSW

EA&MJ skrev 2009-03-06 13:33:35 följande:

Meddelande från Mrs B är att första intervjun gick bra och om hon vill är jobbet hennes . Nu väntar den andra intervjun i orten inte så långt från hemmet: *Pompar för Mrs B*
    Åh så roligt! Grattis! Hoppas nästa går lika bra, så är det bara att välja och vraka sen!! När börjar du om du tackar ja?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare