Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

fru AM skrev 2009-02-11 14:08:17 följande:

Hej Nenne! Starkare slemhinna låter ju bra!!!? Stark är ju ett positivt laddat ord - var det det läkaren använde så är det nog bra!Duktig herr Burksprutare också - men du fick ingen användning för din lilla fräcka sjuksköterskekostym då?
    Nej, får kränga på mig den vid ett annat tillfälle.
  • nennesjuttioåtta

och just ordet stark var ordet som användes. Oj, hoppas det menas med att det är starkt nog att hålla kvar något!!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Jepp, fullknökat därinne! Mannen föreslog efteråt, han värmde mina fötter när jag fortfarande låg ner i den mest fördelaktiga positionen *harkel*, att han kanske skulle skjuta in en sats till just in case. Men det kändes väl som ett halvdant förslag.

Mindre
    Murbruk och lekakulor har de, så nu är det väl bara att hoppas på att någon tar kommandot och tar första spadtaget!

frejis
    Dubbelt är bra!!!

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-11 14:18:28 följande:

Men Nenne en stark slemhinna låter väldigt positivt jämför man med en svag slemhinna så låter det negativt.....
    jo, jag menar det. Men jag vet ju intesäkert hur han menar. Det kanske är stark (motståndskraftig mot alla inkräktare) och svag (yeeeii, fastna i mig!). varför kommer man inte på sånt där när man är på plats och kan fråga?!?!?
  • nennesjuttioåtta
    Frejis skrev 2009-02-11 14:21:48 följande:
    Nenne - att du inte kom på att ställa alla dessa frågor när du var där. Typiskt!
    I know! Nej, då ligger man där och kikar på honom och nickar bara instämmande som ett annat murveldjur.
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-11 14:30:36 följande:
    Ta en omgång ikväll. Det ska visst ge dem en extra skjuts efter en insemination.
    Okej, du vara chef!
  • nennesjuttioåtta

Sen så tänker man inte så mycket när man är där, utan då känns allt bara självklart och bra. När man går därifrån så poppar frågorna upp. Så dags då, liksom!

• nennesjuttioåtta

bra initiativ! Nu ska jag kolla...

• nennesjuttioåtta

ooooh vad fina tapeter! Och badrummet såg ju jättefint ut också! Och området låg ju jättefint med utsikt... *trallar*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare