• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Kan val inte pasta att tandborstsexet ar sa varst upphetsande alltid manad ut och in..... ......aven om vi forsoker att inte hamna i den spiralen att det ar ett maste

Men du har ju en liten knodd i magen sa maken din far allt tala sig

Fast igar var det fasligt tyst med.......kanske en sjalv som inte har nagot liv

• Fru E

Ja fast ikvall kanns det bra att vara en looser och bara dega i soffan.....vantar pa att maken ska komma hem sa vi kan ata kvallsmat innan jag har snokat upp allt gott vi har har hemma

• Fru E

Hej hopp!

Blev ingen ridlektion igår eftersom jag somnade i ren protest när maken behagade komma hem halv elva och sen deklarerade att han bara skulle äta en macka vilket blev till en sen kväll med jobb och jag var jättetrött så jag somnade vid halv tolv.

Får sätta tron till att det räcker med varannan på dag sen dag 12..........Dags för tråkmöte och koll i tidningen om snyfthistorien

• Fru E

Ja vi får väl se omd et räcker eller ej

Blev lite irriterad på maken för han är sällan hemma före nio och då packar han upp jobbdatorn och fortsätter eftersom han tycker det är roligt och det är hans intresse. Men hallå jag vill inte sitta hemma ensam varje kväll , har ingen lust att hålla mig vaken till tolv varje kväll för att vi ska ha tandborstsex. Usch är verkligen inte på bra humör vilket inte bådar gott för mötet snart men iaf en besvärlig person som man inte kan resonera alls med

Frullan-kag röstar för att ni kollar bebisens kön

• Fru E

Rent vetenskapligt borde det räcka med varannan dag (försöker lugna mina upprörda byxhängsel nu) eftersom de små simmarna kan leva i upp till fyra dagar..........

• Fru E

Korkar upp fredagsbubblet för att göra dagen lite roligare *klunk klunk klunk* någon som vill ha????

• Fru E

*muttrar har ni redan druckit upp allt bubbel*

Mötet blev om än möjligt ännu värre än väntat och sen efter det ringde en arg kund och idiotförklarade mig så just nu kan fredagen inte sjunka lägre

AM-tror inte du behöver oroa dig så mycket egentligen, säger som Lappis att det är måååååånga andra i andra länder som gör en massa saker som vi i sverige absolut inte får göra som gravida.
    Grattis till sonens fina resultat!

Tinga-usch har magsjukan kommit till er nu med , tur i oturen att den bara håller sig i ena änden

• Fru E

*Fniss*
    Ja botten är nådd så nu kan fredagen nog bara bli bättre

• Fru E

Cicci-usch vilken jobbig natt . Hade själv krupp ofta när jag var liten.........mina föräldrar upptäckte att om pappa åkte in med mig så gled han förbi alla i kön men åkte mamma in med mig så fick hon sitta och vänta

Hur är det nu egentligen.......kommer aladåben innan själva ÄL, dvs innan man får utslag på stickan eller när ägget väl har släppt???

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare