Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

weeeeeh nu har jag bokat buss till Sthlm på söndag!!!!

• nennesjuttioåtta

För det första kan jag inte riktigt fatta var allt snor kommer ifrån och varför det inte tar slut någongång. Om man snyter sig så fylls det på. men om man inte snöt sig, skulle det svämma över i samma takt då???

För det andra. Nu kanske det här låter lite väl hårt, och det är självfallet inte meningen.
    FRULLAN!!! Hallå ellerrr, VET du nu att du väntar en kille till, eller TROR du bara? Du kan väl inte deppa och ha ångest över det om du bara går på skrock och sånt som sannolikheten är 50/50 på. Energislöseri! Varför gör du så här mot dig själv i detta fallet (jmf KUB och NUPP-siffrorssannolikhet)? Jag har ingen lösning för hur du ska tänka istället (för kroppen funkar ju inte så, jag vet) men det känns som onödigt lidande. KRAM GUMMAN!

• nennesjuttioåtta

Lapinetteisen
    har du fått några provsvar nu då???

• nennesjuttioåtta

telis
    *gulp*
    LÖRDAG? jag bokade söndag!

• nennesjuttioåtta

Tänkte att du och Hanen kunde få gulla själva på alla hjärtans dag.

• nennesjuttioåtta

AM
    Vi firar inte heller alla hjärtans dag. eventuellt att vi ska ut och äta. Men presenter slutade vi med i slutet av 90-talet. vår första alla hjärtans dag bakade Hanen kladdkaka i hjärtformar till mig. Inget slår det ändå.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    yeeeii!!! vad toppenbra att det sjunkit nu! Slutet är nära!! Fast jag hade nog inte vågat dansa ens en gång... :-s

• nennesjuttioåtta

telis: Jag föreslår Zorbing!!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-12 09:31:05 följande:
    nenne, tycker du att vi ska tillbringa dagen med att kräkas på varandra?!
    Jag tänkte att ju fler oförglömliga minnen man samlar på sig desto närmre kommer man varandra.
  • nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-12 09:32:48 följande:
    nenne igen, hur har du det på jobbet nu för tiden? Har din chef lyckats släppa lite på kontrollbehovet och gett dig mer att göra?
    Nej, eller njaaa kanske jag ska säga. Men jag har och ska konsulta på mitt gamla jobb 15 timmar i veckan, i några veckor framöver så då har jag iaf fått jobba lite. Jag vet inte vad jag ska göra, men nu har jag fått några plastmappar på mitt bord men det känns som att hon inte riktigt VILL att jag ska göra det. jag vet ju att hon plockar hem det och kollar igenom och pillar lite här och där... Fan, hoppas att jag blir gravid snart så att jag blir "ledig".
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare