Barnkarusellen snurrar vidare
weeeeeh nu har jag bokat buss till Sthlm på söndag!!!!
weeeeeh nu har jag bokat buss till Sthlm på söndag!!!!
För det första kan jag inte riktigt fatta var allt snor kommer ifrån och varför det inte tar slut någongång. Om man snyter sig så fylls det på. men om man inte snöt sig, skulle det svämma över i samma takt då???
För det andra. Nu kanske det här låter lite väl hårt, och det är självfallet inte meningen.
FRULLAN!!! Hallå ellerrr, VET du nu att du väntar en kille till, eller TROR du bara? Du kan väl inte deppa och ha ångest över det om du bara går på skrock och sånt som sannolikheten är 50/50 på. Energislöseri! Varför gör du så här mot dig själv i detta fallet (jmf KUB och NUPP-siffrorssannolikhet)? Jag har ingen lösning för hur du ska tänka istället (för kroppen funkar ju inte så, jag vet) men det känns som onödigt lidande. KRAM GUMMAN!
Lapinetteisen
har du fått några provsvar nu då???
telis
*gulp*
LÖRDAG? jag bokade söndag!
Tänkte att du och Hanen kunde få gulla själva på alla hjärtans dag.
AM
Vi firar inte heller alla hjärtans dag. eventuellt att vi ska ut och äta. Men presenter slutade vi med i slutet av 90-talet. vår första alla hjärtans dag bakade Hanen kladdkaka i hjärtformar till mig. Inget slår det ändå.
Lappis
yeeeii!!! vad toppenbra att det sjunkit nu! Slutet är nära!! Fast jag hade nog inte vågat dansa ens en gång... :-s
telis: Jag föreslår Zorbing!!