• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

BS-sprit får man dricka i GI så fram med shakern

• Fru E

Promenader med barnvagn är jättebra med!

• Fru E

Nä nu får det räcka med jobb för idag.
    Anammar min chefs ord om "må bra tid"

Trevlig Helg på er alla!

Kikar in ikväll igen

• Fru E

Kängu-det är bara att komma ner till Skåne
    Roligt att blanda drinkar även alkoholfria

• Fru E

Happ, bokade nyss en ett spinningpass om 45 minuter! Trodde aldrig det skulle finnas plats eftersom det ar jattepopulart pass men de fanns det . Far spinna bort nagra muffins som jag atit i veckan sa slipper maken lyssna pa mitt tjat om det *fniss*

• Fru E

God kvall!

Hoppas ni hade en riktigt trevlig brunch bara lite avis

Igar var vi pa mc-massa i Kopenhamn, riktigt treligt faktiskt att strosa runt och kolla pa motorcyklar och tillbehor . Kom darifran med ett par sommarhandskar i lader och en ny bandana som matchar motorcykeln . Maste ju se snygg ut aven nar man aker bak pa bonpallen

Pa kvallen tittade vi pa meodifestivalen med det paret som var med oss i Kopenhamn. Helt ok omgang tyckte jag med hyfsade latar aven om jag inte forstar hur "Heat" kunde ga vidare

Idag har blivit en lugn dag efter allt dricka igar . Blev ol redan nar vi var i danmark och sen GT, hemmagjorda daquiri i den nya blendern och lite rodvin. Kanske gor susen for AL som antagligen var/ar nu i helgen.

Nu ar det filmtajm med maken och soffan

• Fru E

Lappis-nej inte mer ont nu, och pa alla hjartans dag och allt

• Fru E

Tinga-vad ska du gora med all ledig tid nu

Muggles-*fniss* dar ser man vad barn kan hitta pa

Var oerhort sugen pa att fynda en sommarjacka i lader till mc:n men hittade ingen som satt perfekt och hade ratt farger och pris. Vill inte betala 4000 for den, gar kanske att hitta begagnat till vettigt pris

• Fru E

Så var det måndag igen..........men för en gångs skull är det ljust när man går hemifrån

Låter som ni hade en trevlig brunch med massor av prat och tjatter precis som det ska vara

Själv hoppade jag på maken och hade en trevlig söndagskväll

*Dags för möte*

• Fru E

Muggles-sällar dig till skaran som är k*t under ÄL-veckan maken är mer än nöjd

*nä möte var det*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare