Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

AM - jag har dåliga minnen av kombinationen apelsin-choklad samt vild sjögång. Sitter i sen 20 år.

Men för andra kan det nog vara fint.

• Liten med Mindre

Lappis - jag hade inte ätit sen frukost när vi sent på em kom på Polen-båten hem. Fick tag i ett paket biskviliknande kakor med apeslinfyllning o choklad på,som gick åt allihop. Sen på kvällen o natten blev det vild sjögång. Kakorna var inte lika goda andra gången...

Och så gissar vi alla vem som än en gång förlorade vinlotteriet på jobbet. Någon? Det känns som att det alltid är samma personer som vinner - tror inte någon av de 4 som vann var förstagångare. Hoppas jag har bättre tur i kärlek då!

• Liten med Mindre

Jag har MASSVIS med tur i kärlek! Minns inte när jag vann på lotteri senast. Jo, kanske 25 kr på någon trisslott i julas förresten - fast det räknas knappt.

• Liten med Mindre

Godmorgon FruLlis - o alla andra!

Kisse på magen låter jättemysigt, nu när det inte är någon annan i den. Och sova under skrivbordet låter inte superskönt - men vad gör man inte för lite sömn. Maken lade sig platt på golvet under min säng på BB - innan vi fick ett dubbelrum. Han sov nog gott med efter den natten.

Kan du inte skicka iväg mannen på en resa med någon (Borren?), och sen ha din del "innestående".

EA - förstår inte att maken inte ville analysera flytningar.

Vickan - grattis till kommande lönehöjning. I alla fall låter det lovande. Här har vi skjutit upp lönediskussionen tills i höst, för att se om det finns pengar att förhandla om.

Muggles - blev lite nyfiken - åker du offpist i bikini - eftersom du håller på med deffning??

• Liten med Mindre

AM - "deffa" kulan genom att lägga till kanske funkar med. Är du rund o go nu?

Vill minnas att det var roligast med sötsaker när jag började i köket. Sen följde mat under några år - tills det blev nödvändigt att laga mat, då var det inte lika kul längre. Kanske därför jag fortfarande gillar att mecka med sötsaker när tiden tillåter.

Alla lyckönskningar till familjen BS!

• Liten med Mindre

Telis - skönt att cystan krymper lite! Alltid något att fira så här på FREDAG förmiddag.

• Liten med Mindre

Nenne - håller en extra tumme för lillsläktingen!

Nattsvettningar - drabbar mig mest när jag har grym feber, eller veckorna efter förlossningen. Kan det vara något med hormonerna månne? Kan hända är det vad som ställer till det för er?

Vet att jag låg både på plastad frotté och handdukar (som fick bytas någon gång under natten), och fick vända täcket några gånger per natt. Inte alls trevligt.

• Liten med Mindre

Ojoj, nu har jag pratat i säkert en kvart med tjejen från ögon-företaget, och vi har gått igenom alla skräckargument från dokumentet jag hittade.

Har inga jättebra motargument kvar, och är mest nervös för att fatta ett definitivt beslut om att operera. Gaaah! (som någon klok brukar uttrycka sig)

Fast det kändes i alla fall grymt bra att hon tog sig tiden och diskutera med mig så här efter undersökningen.

• Liten med Mindre

Mina glasögon är i alla fall i stort sett slut. Och linskartongen börjar bli tom. Och jag är inte gravid än vad jag vet.

• Liten med Mindre

kängu - nä, bara mitt velande kvar...

stackars hundar - jag som sprungit till toa hela förmiddagen. Fast när jag har tråkigt dricker jag mycket vatten, om jag inte har godis, och då blir det några turer. Hjälper ju inte att jag fryser som en blöt hund idag heller. Säkert för att jag inte tog med ett ägg imorse...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare