• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Ok, men om det är någon som vill ha en ask Crinone är det bara att hojta till här inne så tar jag med mig på söndag (gäller även smyläsare).

• Lapinette

BS - tror det då är bättre om du skippar de där stickorna och istället har varanndags sex. Var det inte någon läkare som sagt "lägg pengarna på gott vin istället".

• Lapinette

BS - en halvtimme varje dag ger absolut effekt och är mycket bättre än ingenting alls.

• Lapinette

Bye, bye ... säger kaninen som sitter här med en hög av papper medan datorn googlar på trevliga restauranger och mysiga hotell .

• Lapinette

Tittar bara in lite kort för att önska alla en supermysig alla hjärtans dag! KRAM

• Lapinette

Ska tillägga att min allhjärtansfirande också fick ett trist avslut. Efter en jättemysig dag på stan där vi åt lunch med champagne och inhandlade hummer och lite andra godsaker inför kvällen så fick jag igår kväll middagstid ont i magen igen . Tog en alvedon och smuttade på skumpan, åt hummern men la mig tillslut på soffan och grät. Trött, tröttare, tröttast på skiten är jag och inte åkte jag till akuten då jag inte visste om det är/var mensvärk. Det kan fatksitk vara så att det är min mens men hur i sjuttsingen vet jag det? Drogade mig rejält och gick och lag mig vid 22-tiden. Vaknade typ varje timma hela natten men någon gång på morgonkvisten kände jag ett lugn sprida sig ... det värsta var nu över.

Vaknade upp vid 10-tiden och det var som i en dimma ... ha, ha jag hade lyckats sminka av mig, stänga av datorn och gå dubbelvikt till sängen men hade glömt linserna! Har bara hänt 1-2 gånger förut och då har jag varit rejält på kanelen.

Nå väl... idag mår jag bättre och vet fortfarande inte om det är mens eller ett "slaganfall". Enligt kalendern kan det absolut stämma men enligt tempen så stämmer det inte alls (fast min temp är ju som en berg- och dalbana just nu). Nå väl ... den som lever får se.

I övrigt .. lika härligt som vanligt att bruncha. Det tog inte ens 2 min innan man står där och förklarar blödningar och smärtor i underlivet.

• Lapinette

Får jag skylla denna stavning - fatksitk - på att jag har ett stort plåster på pekfingret?!

• Lapinette

Själv har jag nu druckit upp skumpan. Maken satte t o m en lapp på kylskåpet så jag inte skulle missa det??!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare