• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

*Tittar in en snabbis innan nästa möte*

Förstår verkligen inte varför vissa tidningar prompt ska trycka snyfthistorier när det inte egentligen står så mycket i artikeln som är relevant, irriterande. Hade ju en journalist som ringde mig i förra veckan och skulle skriva om en grej som skulle vara i 2 veckor och var en tillfällig/nödlösning från vår sida då vi inte hade något val. Som jag trodde kom det en riktigt snyfthistoria och bild på kvinnan ifråga, suck!

September-min brorson åt egentligen inte "riktig" mat med bitar i förrän han var över ett år. De hade svårt att få i honom mat med bitar eller fast mat överhuvudtaget, men det tror jag kan bero lite på att mamman helammade honom i 10 månader utan att truga annan mat i honom. I min värld (dvs inga barn än ) borde det gå lättare om man tar striden tidigare än att backa.....

Muggles-spännande med spiralborttagning när åker den ut??

• Fru E

Det är nästan så man får säga USCH vilket fint väder!!!! Alldeles för fint om man måste sitta inne och jobba hela dagen och inte kan gå tidigate men blir lite piggare när det är sol ändå

Ego:Här är nog ÄL över så nu blir det en lååååång väntan på BIM som nog är i månadsskiftet.....

• Fru E

Liten-jag tar gärna lite mitt har börjat avta och har inget emot att fortsätta vara alldeles för pilsk

• Fru E

Liten-man tackar men ska kanske lasta av skeppet när jag kommit hem och inte nu på jobbet

• Fru E

Ore-vet hur det känns men vi finns här och stöttar någon gång är det vår chans med att lyckas!

BS-En del Sportoutlet butiker brukar ha billiga jackor eller Överskottsbolaget

• Fru E

Grodan-man behöver inte skriva något intelligent eller intressant bara det man känner för

• Fru E

Japp visst är livet orättvist ibland men det enda man kan göra är att hitta på fler roliga saker

• Fru E

Du får NJUTA i Barcelona Lappis (säger hon som är väldigt otålig själv....)

• Fru E

Har blir det inga storre tuttar vare sig vid AL eller BIM lika sma som vanligt men tur att maken tycker om dem iaf

Mrs B-var aningen avundsjuka pa ert pulkaakande idag......

Nenne-vi kan vanta pa BIM tillsammans men tror att du ligger lite fore mig.....

Lappis-klart du ska njuta av vin sa lange du kan!

Fick ett litet lusthojande paket i fodelsedagspresent fran ett kompispar som vet om att vi forsoker och dari var en kram man skulle smorja pa som skulle hoja sensationen och gora en mer kanslig men jag tyckte inte den gjorde sa stor skillnad......far kanske ge den en chans till och se....nar man inte kanner efter hela tiden for att se om den gor nagon skillnad

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare