• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Frejis-har du provat banden som bla apoteket har som trycker på vissa punkter på handleden som ska mildra illamåendet? Vet att min svägerska använde dem flitigt och tyckte de var bra.

Liten-kan man få receptet på pajen?? Lät som en paj för oss nu med GI och så. Äter en hel del bönor och linser men har aldrig provat i paj

Sweet-åhhhh en lite kattunge, vem kan inte motstå det!

Pratade nyss i 1 1/2 timme med min bästa kompis uppe i stockholm som fick barn nu i december och hur sugen blir man inte då på att få en själv med!

• Fru E

Hmmm....Nenne borde vara först kring mitten av nästa vecka tro??

Tycker det är svårt att hitta en bh som sitter snyggt när man inte har så stora bröst.....men fyndade i en underklädesbutik så men lite expertis hjälp kan man få det mesta

• Fru E

Lappis-njut riktigt i Barcelona!!!! Lovar är inte alls avundsjuk

• Fru E

Lappis här är en med 70A så makar mig före i kön

• Fru E

*fniss*
    jag har inte märkt någon skillnad om jag tränar eller inte tyvärr. Växlar mellan 70 A och B....den dagen jag blir gravid ska jag stoltsera med min urringning

• Fru E

Vickan-hemskt vad ni är flitiga så här sent........själv väntar jag som vanligt på att maken ska komma hem

• Fru E

Hmmm....har redan sett alla Greys.......som vanligt rör de till allt ännu mer när det precis skulle bli bra

• Fru E

Likdant här hemma om maken kommer hem hyfsat i tid....
    Måste verkligen få lite jobb gjort imorgon, kan inte påstå att jag fick så mycket vettigt gjort idag hemifrån men har mig själv att skylla var ju så fint väder . Har lagom att gör och inget som stressar så hinner ikapp imorgon

• Fru E

Fru L-vilka dagar var det som du tog prov på?
    Skönt att få svaret att man är normal

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare