Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Så att du kan få second opinion direkt från oss andra tyckare.

• nennesjuttioåtta

men precis! Då behövs ingen knapp på magen, och tekniken finns ju redan!

• nennesjuttioåtta

"Den lille gynekologen"!

• nennesjuttioåtta

Gör-det-själv-kit. Med glidslem, benställning och en VUL-apparat (kan kopplas till TV'n)

• nennesjuttioåtta

Cicci
    hahaha, Jaa, jag har ingen koll, visst är det en vecka kvar va? Fasen att tiden ska släpa sig så... Som vanligt direkt efter ÄL-sprutan så är mina tuttar fyllda med cement och känns skittunga, tur att de inte är så stora för då skulle det göra ont i låren när de daskar emot. Min chef hade apstora bröst när hon väntade sitt barn. Dubbel J. Fatta. jag har A och är rätt nöjd med dem. Tiden mellan ÄL och mens är makens favorit-boob-säsong, förstår inte riktigt varför.
    I övrigt nada, kändes lite konstigt i dem (tuttarna, alltså) idag men man är ju på helspänn så det kan ha varit allt och inget. Förmodligen inget.

Här dricks det mest öl och vi älskar halvflaskorna, för då blir vi inte så fulla. Men vissa ågner måste vi ju ta hela flaskor ändå, och nu börjar ju skruvkorkar komma på flera sorter än Parador och annat fulvin så det är ju räddningen!

Nu snart kommer en kompis, vi ska klippa ihop en film till en annan kompis som fyller pr. IIIIHIHIHIHIHIH det kommer bli grymt kul!!!

• nennesjuttioåtta

AM
    Heat finns här med men det är nästan vestibulit-varning på den tycker jag. Fast det kanske beror på frekvens? Men som starter är det ju bra. Blir liiksom rätt bra blodcirkulation på sprattelknappen...

• nennesjuttioåtta

hejsan heeej!
    Jaha, som vanligt glömmer jag allt jag tänkt kommentera, måste nog börja göra noteringar på post-it.

Vet inte vad jag gör här mer än att säga HEJ för jag har i övrigt inget ego att rapportera. Långt kvar till BIM fortfarande och idag kändes tuttarna mycket saggigare *skakar* men det blir nog bra det där...

AM
    Läkarn ryckte ju upp sig på slutet iaf.

Muggles
    Bäst att öva på sånger så att du kan flest!

Sweetie
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vilken söt kisse!!! Maken letade direkt upp en abessinier på Blocket men vi får se när det blir av att vi blir kattföräldrar, just nu är vi så sällan hemma känns det som. Och de är rätt dyra att köpa!!!! En bondis kan man ju bara plocka upp på närmsta bondgård och sen är det din. Grattis till tillökingen!

Frejis
    Hang in there!

• nennesjuttioåtta

fantastiskt! Det är FREDAG igen!!! Herrejösses vad fort tiden går!! Bara 5 dagar kvar till BOM och sen får vi börja om på ny kula igen (den där jäkla kulan som aldrig vill bli större än en loppa ) Men sån't är livet, get use to it!

• nennesjuttioåtta

Liten!!!
    Hejsan heej!, jag tänkte också att det var väldigt tyst i tråden idag.

Ska hälsa från koko efter att hon åkte förbi staden där jag bor i raketfart. Vart hon skulle vet jag inte, inte heller var hon varit.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare