Barnkarusellen snurrar vidare
Hoppas du kan må lite bättre i Barcelona iaf Lappis så du slipper magont och "blöjor"
Hoppas du kan må lite bättre i Barcelona iaf Lappis så du slipper magont och "blöjor"
Liten-jag har egentligen förlikat mig med de behag jag har men är väl så att man vill ha det man inte har .
Styrketräning när man tränar pass är helt ok, men att träna på gymet är inte riktigt min grej.....jaja i-landsproblem som vanligt *fniss*
Kängu-här har det snöat sen igår och varit flera minus men idag är det ingen sol utan molnigt.
Mysigt med mage!!
Ore-*styrkekram* vi är än så länge först med barn och bröllop i kompisgänget som är ungefär lika gamla men snart kommer de andra med ikapp . *Skickar över en cupcake till Ore*
AM-det fixar du lätt som en plätt =)
Hmmmm.....fick precis en väldans lust att köpa en ny bh........har dock hemma så behöver inte egentligen......
Lappis-är det nu i eftermiddag som det bär av till Barcelona?
Packad och klar?
Mrs B-attans att jag inte sitter i *H* så att jag kunde följa mer ut till pulkabacken bara att ta bussen ju
Skönt att Malte äntligen är på rätt väg igen
Mrs B-nä jag sitter där Tinga bor imorgon igen, de andra skulle ändå inte vara på kontoret så har ingen lust att sitta själv där
Mrs B-säg till om du känner dig ensam någon gång så kan vi kanske äta lunch eller fika en dag . Sitter i H relativt ofta om jag inte har möten inbokade på annan ort.
Undrar hur i hela friden jag ska komma ihåg alla era tips när det är dags för oss......borde egentligen samla dem i ett dokument men det har jag inte gjort så får väl fråga er igen då dröjer ju åtminstone 9 månader till om inte längre så så tätt blir det inte med frågandet