• Grodan12

Barnkarusellen snurrar vidare

Här vankas det middag, den traditionsenliga söndagsbastun samtdärefter film. Skönt med söndagskvällar, åtminstone när man inte ska iväg och jobba dagen efter!

• Grodan12

Grattis på födelsedagen EA!

Grattis till fint resultat Nenne, nu jädrar ska det fungera!

Tråkigt med budgivningen Tinga, det var ju ett jättefint hus! Instämmer dock med övriga om att det är klokt att inte ryckas med fullständigt i budgivning. Det är ju roligt att ha råd med annat än att bo.

Det som lät så förhoppningsfullt Ore

Hoppas CvL återkommer snart med något vettigt att säga Lappis!

Till alla under deppmanteln: ni kan låna lillgrodan en stund, han är en humörhöjare av rang!

• Grodan12

Låter lite märkligt med kollegan, det verkar ju som om han blir jättenervös i din närvaro.

• Grodan12

EA - trodde först att eremitkräftan kom med en guldsnäcka, det lät väldigt avancerat. Har hört om hundar som ringbärare men inte att man kan använda eremitkräftor...

• Grodan12

Håller tummarna för Nenne samt för ett lågt resultat på hcg för Lappis!

Tråkigt med din mormor Muggles! Känner också igen tomheten, den är nästan värre än att vara ledsen. Jag kan nästan känna mig apatisk, bryr mig inte om något. Känslorna kommer nog så småningom i lagom doser.

Apropå fika så har jag bakat en del det sista som delvis har blivit misslyckat, himla synd för då vill man ju inte bjuda på det utan måste äta allt själv...

Jobbigt med foglossning, hade det sista veckorna och det var riktigt jobbigt. Vad jag inte heller var beredd på var att det inte försvann när bebisen äntligen var ute, nu efter fem månader är det nästan helt bra men inte riktigt. Hoppas du får bra hjälp!

• Grodan12

Har idag skaffat lite nya ingredienser, behöver trots allt ha något lyckat i frysen... Gäller bara att låta bli dem sen så vi har något när det kommer gäster.

Grovbröd i långpanna - har du något bra recept?

• Grodan12

Oh, låter härligt att få lite vår i Barcelona! En favoritstad hos mig, men det är tio år sedan jag var där.

• Grodan12

Jag misstänker att Lappis menar Tony Irving i Let´s dance...

• Grodan12

Hej alla förresten! Känner att jag är jättedåligt på att kommentera, men jag läser i alla fall lika flitigt som förr
    Känner att jag så sällan har något vettigt att komma med. Jag har inget nytt/bra/smart att säga angående barnalstring när det inte fungerar, däremot känns det förvånansvärt jobbigt för mig när det inte funkar för er, jag har ju aldrig träffat er men efter ha följt er i över två år känns det nästan som jag känner er. Lite skumt va, smygläsarna sitter och "lär känna" er utan att själv ge sig tillkänna...
    För övrigt händer det inte så mycket i mitt liv, jag är mest hemma och tar hand om lillgrodan och tycker det är jättemysigt. Skulle kunna bombardera tråden med allt (i mina ögon) gulligt han gör, men det känns inte så intressant för någon annan...
    Reser gör vi inte heller särskilt ofta, vi har segelbåt och lägger all semester på den.
    Vin är jag inte alls sugen på för tillfället, renoverar gör vi inte heller nu.
    Där hör ni vilket tråkigt liv jag har... Det är i alla fall anledningen till min brist på intelligenta inlägg

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare