Barnkarusellen snurrar vidare
Sällar mig till gänget som unnar sig massa gott när det är synd om en . När tanten kommer blir det en liten godispåse framför tv:n..........
Jag VILL också äta lunch på tisdag man KAN ju inte
Sällar mig till gänget som unnar sig massa gott när det är synd om en . När tanten kommer blir det en liten godispåse framför tv:n..........
Jag VILL också äta lunch på tisdag man KAN ju inte
Liten-då är det verkligen läge för lite tröst när en sådan trevlig kväll blir iställd. Själv har jag inte lyckats komma på om jag ska trösta ikväll eller inte.....
Nenne-ibland är det riktigt skönt att sitta hemma med sin kladdkaka och godispåse och tycka synd om en själv . Inte alltid man har lust att vara social och uppklädd utan lunka runt i sina mysbyxor
Tellis-ja de var en idé men har tyvärr ingen aktivitet i Stockholm på tisdad. Men jag är däremot i Göteborg den 18-19 mars
Nenne-inte jag heller . Fast denna helgen är tjejerna borta så har ingen att umgås med ändå......två av dem ska åka tjejvasan så de är redan på väg och de andra är upptagna på annat håll
Hmmm...gjorde sallad till maken igår att ha med sig och till mig med men kan inte påstå att jag är så sugen på den.....hade hellre ätit varm mat eftersom jag fryser. Får tänka på fikat som väntar
Ore-det var inga dåliga fynd , behöver med koftor och tunikor de jag har är slitna men har inte orkat leta så mycket..
Liten-åt kall sallad men var mer sugen på varm mat eftersom jag fryser hela tiden
MSW-då har ni gjort vad ni kunnat för att få huset till det priset ni är beredda att ge
Ore-tar gärna lite champagne
Ingen som har några bra tips på hur man får den lön man vill ha på lönesamtalet snart????
Fick nyss reda på att en av mina kursare som jag jobbar med, hon jobbar på en annan avdelning men jobbat lika länge och samma utbildning, har den lön som jag vill ha men som jag inte fick förra året..........är verkligen urdålig på att motivera vad jag gjort som förtjänar högre lön....så tips mottages tacksamt
Cicci-det var ingen dålig lunch
Mrs B-ingen fara med pahalsningen antagligen ska vi pa kalas pa sondagen sa ar inte hemma. Har min kalender pa jobbet men ska kolla vilka dagar jag ar i H, har for mig mandag, torsdag och fredag. Men pa mandagar ater vi alla tillsammans...