Barnkarusellen snurrar vidare
Kort Ego innan möte-ljusbeige flytningar i dag så tanten är nog på väg dag 26 idag Försöker peppa mig innan nästa möte om 9 min men går inte så bra............
Kort Ego innan möte-ljusbeige flytningar i dag så tanten är nog på väg dag 26 idag Försöker peppa mig innan nästa möte om 9 min men går inte så bra............
Vinterskor-kolla på Maxi tex eller liknande, de brukar ofta ha bra barnskor som håller åtminstone en säsong.
Jodå mötet gick bra, de jag hade mötet med är så lätta att umgås med så det var ingen fara. Har inte reflekterat vidare om huruvida det är tant på gång eller ej, orkar inte riktigt, men tror att hon kommer om ett par dar. Så surt att det aldrig ska lyckas när kollegorna går med sina fina magar i vädret
Nenne-så nu blir det ivf, spännande . Har flera bekanta som har gjort ivf och som har både ett och två barn nu
*vinkar till Mrs B*
Vi sover med på First och kommer antagligen upp vid halv elva på lördagen
Lunch....hmmm......jag är i H torsdag och fredag hela dagar, imorgon är jag inte där och på onsdag har jag möten hela dan så är glad om jag hinner ta en macka i farten mellan tågen.
Mrs B-vi tar tåget från Lund vid åtta tror jag
Mrs B-vi gör så =)
Attans vad kallt här är, brrrrrrr 16 grader inomhus visar termometern och det är 3 plus ute så borde inte vara så kallt inne. Hoppas hoppas det inte är pannan som har gått sönder (den är oroväckande tyst men vågar inte pilla på den), grannens panna gick sönder förra veckan nämligen......och jag som fryser i vanliga fall med. Tur det är spinning snart så man får upp värmen lite innan man ska kyla ner sig igen.
Vickan-är du missnöjd med din vikt nu?
Här är det nu 15 grader.........men en servicekille är på väg som tur är
Ore-såg att du svarat i en annan tråd om lönestatistik......skulle du ha lust att hjälpa mig med lite siffror? Har lönesamtal med chefen nästa vecka och vill veta var jag borde ligga för att ha lite ammunition.....