-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ore skrev 2009-04-01 11:33:05 följande:muggles: Trevligt med lunch då, den 6 maj blir det alltså!Och apropå Grythyttan, är det så att ni känner för litet elev-spabehandlingar till billig penning så har jag ju litet kontakter där uppe... Bara att säga till
-
Är det ingen annan än jag som blir pilsk av solsken och värme??? (Dock inte nu menar jag, så varmt är det ju inte. Men om man typ är utomlands och det är 30 gr så kan det hetta till mellan benen - på mig iafnennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 14:25:10 följande:Pageoh ibland är vi så lika. jag blir också helt sömnig av solen, tänk vad skönt att ligga i en baden-baden under ett täcke! Eller under en filt i en haschdoftande hängmatta (jepp, sån har jag, ahahah!). Märker ni att jag gillar att ligga under något trots solsken och sång?
-
Nenne: jag har bott på Östangård några ggr - underbart Laura Ashley-ställe med få men personligt inredda rum! www.ostangard.nu/
-
Loofagurkor visste inte jag heller - däremot Tartiflette faktiskt. Kan bero på mina x antal alpresor. Meerlust lät intressant! Gillar ju kraftiga viner från SA.
AM: kan du inte dekl redan nu då? Jag funderade på att göra slag i saken i helgen men sedan tänkte jag att jag kanske borde kolla av att uppgifterna stämmer och då behövde jag ju leta upp lite papper... och så blev det inte av. Men eg vet jag ju att uppgifterna stämmer för de har väl bara slussats mellan olika datasystem, så det är ju bara formalia. -
Igår var jag inne på 9:e dagen med rött men idag verkar det äntligen ha avtagit, tror det är min längsta mens någonsin faktiskt. *intresseklubben noterar*
Undrar vart Cicci tagit vägen? Hon har inte varit inne på några dagar nu. -
Lappis: jag kan förstå om aku vill veta din temp och din tant och så men - avföring?! Vad vill hon veta om den? Har det med leverstatusen att göra???
-
kängu: MUMS i Gbg (S.Larmgatan) kör en garage sale där de rear ut en massa på utförsäljning den 4/4 (tex mammajeans). Tips...
-
BS: jag blir kanonK*T när jag har ÄL. Vått och härligt i byxan. Säkert hormonbetingat för jag blev likadan när jag var gravid. Det var underbart! Har aldrig varit så sugen som när jag var gravid hehe. Vill gärna uppleva det igen Det är ju ett konstigt sätt av kroppen att reagera egentligen, jag menar varför skulle kroppen vilja göka då - då är det ju kört att producera?
-
Ore: 30-31/5. TACK! Vad gulligt av dig att fråga! Är ju makens födelsedagsfirande så kan vara kul med lite extra.
Jag kan också bli lite horny vid mens - mkt underligt. Kan vara fuktigheten. Min förra sambo gökade gärna även då (särskilt i duschen) men maken är lite mer nogräknad Själv har jag i princip inget emot att göka vid mens.
Skål Lappis! -
Låter klurigt att lägga sig på spikmattan tycker jag. Att det kan vara skönt när man redan ligger där kan jag fatta men att lägga sig låter ONT!
BS: blä för skitkväll! Men ni kan sexa idag, om du hade böj igår. Det är inte försent...
Vickan: du låter alltmer kryptisk... Men snart har vi lite ledigt allihop!