-
Int ja heller. *morr*Lapinette skrev 2009-02-27 16:04:09 följande:Har nu läst på lite och förstått att man kan långtidodla eskimåer samt att frysa in dem på nytt. Sen får vi se vad min klinik tycker om det. nenne - får inte en jäkla sten att stanna på min hand *muttrar*
-
Nehäpp, nu önskar jag er en fantastiskt trevlig helg och se upp i spåret på söndag!
-
hellååååå
EA
What?!?! Fan vad tråkigt med minus, jag tyckte det verkade så plussitivt! Men hoppas du tesade för tidigt. hur många dagar sen hade du ÄL?
BS
Härligt att ni ändå härdade ut och att det gick så bra med handen!! Synd att de klantarslen glömde ta provet!
Ego
nu har jag och maken legat och lipat framför Vasaloppet, tamejtusan blir man mer och mer blödig för varje år som går. Men eftersom jag själv åkt det där upploppet och hör musiken och hejjarrop, så vet man ju hur stort det känns att äntligen gå i mål (dock vann jag ju inte...ehehehe). Idag BAKIS light efter 40-årsfest, mycket trevligt och kvällen försvann otroligt fort! Imorse hade jag 37 grader i temp men har inte svettats på två nätter *hurra* men det kanske beror på alkoholen att tempen är så hög? Idag MÅSTE vi städa, det är när solen lyser som man ser dammet som bäst.
-
Telis
Otroligt klokt skrivet!
Tja, läkarbesöket gjorde varken mig eller läkaren något klokare. Jag har skyhögt järnvärde och nnu ska vi utreda varför. Och om det har något samband med svettningarna. Nu har jag ju så klart inte svettats sen natten till fredagen, men det är ju jobbigt när det händer. Vet inte så mycket emr än så, har en telefontid med läkaren nästa vecka.
I kväll ska jag på akupunktur!
hej alla! -
Härligt lapinette! Vad skönt att du mår bra nu!!
September
Bra jobbat, tycker jag! *hissar* -
jag vet inte riktigt. Men det är inte bra. Levern bl a tar skada om man inte gör något åt det.
-
jo precis, det var därför doktorn tyckte jag var ett synnerligen intressant objekt.Lapinette skrev 2009-03-03 13:55:08 följande:Och vad konstigt med tanke på att du är en frisk kvinna, i dina bästa år som har en regelbunden mens. Det är väl mer normalt med järnbrist än tvärtom för oss kvinnor ... eller är jag helt ute och cyklar? Jag käkade ju blodpudding i förra veckan med både apelsinjuice och vitkål för att få lite .... aaahhh, det är kanske därför jag har fått sån energi!!!
-
Det är inte Hb-värdet som var högt utan ett annat järnvärde, men jag har inga siffror. Än. som vanligt kommer alla frågorna efteråt.FruCicci skrev 2009-03-03 13:48:13 följande:Ja nenne, hur mycket var det på då? Normalt är väl HB 125?
-
eheeh hahaha ingen aning, men om inte kroppen mår bra så varför inte...? Jag borde skriva ner alla era frågor också sen kan jag massmeila ut en powerpoint.Lapinette skrev 2009-03-03 13:57:59 följande:nenne - förstår precis, jag funkar likadant (när det gäller frågorna). Tror läkaren att detta kan ha påverkat din fertilitet?
-
GRATTIS OMS till jobbet!!!!! Weeeh!