• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

vantar nyfniket pa blivande fru l:s svordom

• Fru E

*Ohhhh blir lite radd for Blivande Fru L*

• Fru E

Nada Blivande Fru L ingen fara
    Har jag analyserat hur mina trosor ser ut hela dan sa kan jag nog ta lite fina svordomar med

• Fru E

Tjaaa nu ska vi se har *springer pa toa* ny status ar att tanten haller sig borta men vagar inte hoppas eftersom det ar dag 28 idag. Men cykeln borde liggga runt 28 dagar tycker jag, de senaste har varit 30 och 28........fortsatter att vara pessimistisk ett par dar till for att se sa att det inte kommer nagot hemskt brunt grejs vid nasta toabesok. Har svart att tro att det skulle funka denna manaden nar det inte gjort det de andra..

I mitt foraldrahem hade vi tidigare hundarna uppe i sofforna men nar vi kopte en skinnsoffa fick de inte lov att vara dar uppe vilket de efter ett tag accepterade och la sig i sin puff istallet efter lite bedjande blickar

• Fru E

Njaaaaaaeee vet inte det jag, har ju inga omma boobs *klammer lite*

• Fru E

Tycker om att leka strutsleken sa leker den ett tag till

• Fru E

Ska nog med forpassa mig till sangen snart, maken havdar att han ar trott sa far val lyda honom ett litet tag iaf

• Fru E

Ja man kanske skulle salja ut kollen av trosstatus och tjana grova pengar fast forutsatter ett smart system som bara visar ett minimalt omrade i trosorna

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare