• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

undervErk så klart!

• MSW

Piggis: Fina möbler!

Page: Låter inte bra med J, hoppas det "bara" är lunginflammation!

Telis: Fina present-snappsglas!

• MSW

Vinkar till BS och vickan!

Nahe, nu ska jag börja förbereda mig för sängen!

Ha en riktigt bra helg alla!!

och kram!

• MSW

SNaily: Schysst doktor! När var det du skulle till gyn?

Stackars Iris!

AM: ja vi får nog göra det..

Nenne: Skönt att sprayandet går bra, och jag skrattade också åt farmor och jultallriken när jag läste om det
    roligt med katten!

Hoppas jag inte glömde kommentera något!

Här har helgen funkat bra! Blev (som vanligt) lite stressigt strax innan kalaset igår, men annars blev det lyckat!
    I lördags passade jag och syrran även på att ta första utomhus-doppet för i år! Kallt, men vi var väldigt stolta när vi kom upp!

• MSW

Lappis, välkommen hem! Säger som de andra, låter som ni haft det härligt!

• MSW

Varmt i vattnet var det inte.. Men nu är det gjort, oavsett hur sommaren blir har man badat utomhus iaf.. (eller ja, det var inte många sekunder vi var i..... )

• MSW

Vad tråkigt med alla som är sjuka! Hoppas de kryar på sig!

Koko: Här var också ganska blåsigt, men solen var varm iaf, och vid sjön blåste det (konstigt nog) mindre..

Ego: Hörde via omvägar, att varför hussäljaren inte har hört av sig ang priset är att han inte vet vad han kan/vill begära.. Så nu funderar jag på att avvakta ett par dagar till och sen ringa och säga ett pris, ist.. Fast, vi skulle helst vilja ta dit en besiktningsman innan, men får väl säga ett pris med förbehåll att vi vill ha det besiktigat innan vi lovar ngt..
    Jaja!

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-04-20 09:50:06 följande:

MSW - kul med vår-bad! Själv skulle jag nog bara lyckas med bastu först. Badade ju faktiskt på juldagen, efter badtunnan. Jag tycker att ni kan föreslå ett pris, kanske rådgöra med en mäklare och ha förbehållet att ni vill få besiktiga innan ni säger nåt slutgiltigt. Antar att man i så fall gör som i alla förhandlingssituationer - lägg ett något lägre bud än ni kan tänka er betala.
    Vi stod länge och velade kan jag säga, sjön är så jäkla långgrund också, det är juh lättare att bara hoppa i.. Nu blev juh fötterna jätte kalla innan vi kom ut till någorlunda djupt..

Ja, om det blir så att vi behöver "börja" med att säga pris, så har vi tänkt säga någon hundring lägre än vad det högsta är (vårt "Högsta"pris är så lågt, så det finns inte jättemycket förhandlingsutrymme.. )

Funderade på att lägga in bf lista.. Men hittade ingen som var så värst uppdaterad:
    BF-lista
    Am 2/5 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Koko 29/8 2009
    Frullan
    Frejis
    Ore
  • MSW

Bs: Förstår att ni tycker det räcker med Iris! Kan inte katten vara ute på nätterna? (vet inte om det är inne- eller utekatt ni har?) Fast då kanske den jamar och vill in ist!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare