Barnkarusellen snurrar vidare
undervErk så klart!
undervErk så klart!
Piggis: Fina möbler!
Page: Låter inte bra med J, hoppas det "bara" är lunginflammation!
Telis: Fina present-snappsglas!
Rättelse: present-dricksglas
Vinkar till BS och vickan!
Nahe, nu ska jag börja förbereda mig för sängen!
Ha en riktigt bra helg alla!!
och kram!
SNaily: Schysst doktor! När var det du skulle till gyn?
Stackars Iris!
AM: ja vi får nog göra det..
Nenne: Skönt att sprayandet går bra, och jag skrattade också åt farmor och jultallriken när jag läste om det
roligt med katten!
Hoppas jag inte glömde kommentera något!
Här har helgen funkat bra! Blev (som vanligt) lite stressigt strax innan kalaset igår, men annars blev det lyckat!
I lördags passade jag och syrran även på att ta första utomhus-doppet för i år! Kallt, men vi var väldigt stolta när vi kom upp!
Lappis, välkommen hem! Säger som de andra, låter som ni haft det härligt!
Varmt i vattnet var det inte.. Men nu är det gjort, oavsett hur sommaren blir har man badat utomhus iaf.. (eller ja, det var inte många sekunder vi var i..... )
Vad tråkigt med alla som är sjuka! Hoppas de kryar på sig!
Koko: Här var också ganska blåsigt, men solen var varm iaf, och vid sjön blåste det (konstigt nog) mindre..
Ego: Hörde via omvägar, att varför hussäljaren inte har hört av sig ang priset är att han inte vet vad han kan/vill begära.. Så nu funderar jag på att avvakta ett par dagar till och sen ringa och säga ett pris, ist.. Fast, vi skulle helst vilja ta dit en besiktningsman innan, men får väl säga ett pris med förbehåll att vi vill ha det besiktigat innan vi lovar ngt..
Jaja!
Liten med Mindre skrev 2009-04-20 09:50:06 följande:
Bs: Förstår att ni tycker det räcker med Iris! Kan inte katten vara ute på nätterna? (vet inte om det är inne- eller utekatt ni har?) Fast då kanske den jamar och vill in ist!