• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Kan tipsa om den god fiskrätt son vi hade på matsedeln här hemma förra veckan:
    www2.arla.se/Default____17653.aspx
    Superenkelt att göra också! Man kan ju byte ut riset mot råris eller dyl. om man vill ha det lite nyttigare!

• kängu

herregud jag skriver ju som en kratta...

• kängu

frejis- var samma sak för mig i början, jag var arg som ett bi det har som tur är lagt sig lite i alla fall.. maken blev lite trött på mig där ett tag.
    Jag har inte precis världens mildaste humör i vanliga fall så det blev nog lite för mycket för honom

• kängu

Lappis- Lyxfällan är typ mitt nya favoritprogram, jag har inte sett det innan men såg det häromveckan och fastnade totalt!

• kängu

BS- förstår det! Min mage klarar inte alls vitlök, fast jag tycker det kan vara gott ibland. Äter det dock väldigt sällan här hemma. Har du kollat något på Tastelines GI-recept? Har lagat några därifrån som varit goda. Fast du kanske inte får äta de nu? Jag har inte riktigt kolla på de där olika faserna...
    Jag har också risig mage men det beror nog på en överdos av glass den senaste veckan... har haft allvarliga glass-cravings

• kängu

Lappis- Ja det är läskigt, och sjukt att de får nya lån och krediter trots att deras ekonomi redan är kass liksom...

• kängu

Frejis- haha, ja det låter onekligen bättre

Jag kastar ut en fråga angående resor- vi hade ju tänkt åka någonstans i mars, men kommer trol. inte hinna det (flytt, examensarbete m.m.). Alternativet är då att vi åker någon gång i slutet av april/början av maj... jag har ju BF 21 juni, och funderar på om det kommer bli för jobbigt att resa när jag är så pass långt gången i graviditeten? Någon som har erfarenhet av detta?
    Vi tänkte oss i så fall en sol och slapp resa till typ Grekland eller liknande.
    Tacksam för tips!

• kängu

Skriver du också uppsats nu Frejis?

• kängu

Mjukvara i frys??? Hoppas att det funkar att re-boota den då!
    Oansvarigt att ta med sina barn om det har kräksjuka! Hoppas att det inte är det...

• kängu

Blir klar i juni men går förmodligen upp med uppsatsen i mitten av april. Skriver magisteruppsats. Svårt med disciplinen bara... Vilket ämne skriver du om?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare