Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

hohooo Freejjiiiiiis?

• nennesjuttioåtta

muggles

frejis
    ahaaa *noterar ivrigt* Jag avvaktar kraftfullt fram till torsdag då.

• nennesjuttioåtta

frejis
    jepp, jag började spruta igår kväll.
    Hmmm, jag fattar inte heller. Tänkte ni använda frysisen nästa cykel, eller? Om det nu blir någon cykel på ett tag, heheheh....

• nennesjuttioåtta

BS
    Precis, men det känns ändå som att vi vill utnyttja alla möjligheter vi får innan vi går vidare med ivf.
    Hur känns det idag?

• nennesjuttioåtta

jepp jepp 2 kvar! (jag räknade ju som vanligt fel, jag har ju tjohoooo 5 - FEM chanser kvar!!)

• nennesjuttioåtta

Kängu
    Ja, banne mig!

• nennesjuttioåtta

Försöker läsa ikapp och bara måste skrika ut

G R A T T I S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ojojoj, det första jag läste, när jag försökte komma ikapp, vilken fantastisk start! Hurra Frejis!!!!!! *knulltumpeter och krullflöjter*

Själv har jag varit ytterst frånvarande både igår och idag med 38,7 graders feber, men idag känns det bättre (men orkade inte slå igång datorn, den var för långt från tv:n...trots att det är en bärbar, hahah)

• nennesjuttioåtta

Vänner
    vet inte vad det är. Inte ägglossning iaf. Fick ont i halsen igår morse och sen på eftermiddagen började jag känna mig lite hängig. Och som alltid, man tror ibland att man har feber, men när man väl har det så VET man. Puuuh! Det var en pövning att vandra omkring som en zombie i stickad polo och över det en stickad kofta+ ullfilt och samtidigt göra ärtsoppa från scratch samt pannkakor (vi är inte så traditionella här och kör efter någon veckodag) medan maken åkte och tränade. Han fick lite dåligt samvete sen när jag tog tempen... Så idag har jag legat framför tv:n. Jisses vad jag svettades inatt när febern gick ur kroppen, jag vaknade av att svetten rann på benen!

Ååååhhh jag blkir alldeles stissig, Frejis!! HURRAAA!!

• nennesjuttioåtta

Vänner
    hahaha här är jag! Jag hade 20 sidor att läsa ikapp...

• nennesjuttioåtta

det där med blå plast hade kunnat vara jag också. Inte just plasten men jag är så bloody blonde ibland... Och eftersom käften fungerar så bra bortkopplad från hjärnan så är det inte förrän jag hör vad jag säger som jag inser hur jäkla korkad jag är ibland. Trots bra resultat på mensa-testet... hehehe!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare