• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Hehe är nog maken som kommer att vara sträng i vår familj i längden. Jag är nog det i början men veknar efter ett tag om jag inte lär mig att vara mer envis och inte tappa humöret

• Fru E

Själv tror jag bara det är en fis på tvären än så länge och fortsätter att sticka huvudet i sanden säkert bara tanten som jävlas riktigt rejält för att göra livet ännu surare än vanligt kring BIM

• Fru E

Nej Blivande Fru L INTE byta bild!!!!!
    Mycket roligare att se cupcakes
    Får lyda rådet se men inte röra

• Fru E

Jo men varför finns det cupcakes om de inte är till för att ätas hamnar iofs inte inom mitt resonemang ovan men lika glad är jag för det *fniss*

• Fru E

Skratt innan denna tråden hade jag inte tolkat att slem skulle kunna vara så bra

*dags för fika som en praktikant bjuder på*

• Fru E

Liten-tunnbrödsklämmor med diverse fyllning?

• Fru E

Kanel eller kardemumma borde funka bra i puddingen med eller varför inte chili om ni är vågliga

• Fru E

Choklad och hallon, choklad/passionsfrukt mmmmmmmm

• Fru E

Kängu ta en godisbit istället, är bättre för själen

• Fru E

*vinkar till Frullan*
    Jag ar har men nu har du gatt hem

Jag vill inte trissa upp era forvantningar for mycket sa ni blir besvikna sa fortsatter ett tag till med fornekelse

Fick idag en inbjudan till brollopsfest for den av tjejkompisarna vars datum vi aldrig fick reda pa innan inbjudningarna kom ut . Sa det blir brollop bade den 23:e maj och 1:e augusti

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare