• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Vinner gor jag aldrig heller tyvarr, sa himla trakigt att aldrig vinna ett choklad ens.......

• Fru E

Vet inte riktigt vad som ar varst.......att vanta pa tanten i nagra dagar till eller att fa i ansiktet du ar inte gravid.............vill veta men samtidigt inte om det later klokt

• Fru E

Ore-ja pest eller kolera liksom men jg vantar nagra dagar till sa kan jag ga pa fest pa lordag med gott samvete

• Fru E

Hehe sjalvkontroll har jag ingen
    Ja det ar det som ar kruxet.......innan pergon varierade den mellan 28-35 dagar men sen pergon har den varit 30 och 28 och eftersom effekterna av pergon sitter i de tva kommande manaderna med sa borde den landa runt 30 dagar tycker jag.......ahhh slutaltat for ikvall

• Fru E

Fick reda pa idag att det inte ligger sa mycket i lonepotten, dvs de vanliga 1.5 procenten ungefar sa kan nog inte hoppas pa en jattehojning......

Maken ar informerad om tantlaget men ar betydligt mer lugn an mig.....konstigt han ville inte hora alla farger pa mina flytningar och kanningar

• Fru E

Pessimistisk som jag forsoker vara sa spar jag undan alla era tummar och kikar forsiktigt pa dem

• Fru E

Dags att leta sig till sangen!

Ha en trevlig kvall

• Fru E

*Snabbt besök innan frukost och möte*

Ego-fortfarande härligt tantfri och dag 30 idag men vågar som sagt inte hoppas för mycket för att minska fallet sen

• Fru E

*vinkar till alla*

Denna veckan har varit kaotisk med möten varje dag så hinner ju inte ens in och kommentera vilket står högt på jobbagendan

Tinga-skönt att det gått lite bättre på nätterna nu och att Piff & Puff ökar i vikt

BS-blev det någon operation för Iris?

Ego- Testa jaaaaa det var den där frågan om man skulle eller inte.....på ett sätt får man veta direkt och kan släppa eventuella tankarna på om det är plus eller ej och gå vidare. Å andra sidan är det skönt att älta lite till och ha hoppet kvar men samtidigt "skönt" att kunna gå vidare om det inte är plus. ÅÅÅÅHHHH vad jag inte kan bestämma mig!!! Har inget test hemma heller så måste köpa.
    Kruxet är att imorgon ska vi på fest med vännerna (de som gifter sig nu i maj som inbjudan kom till igår) så jag vill inte avslöja ett ev plus då eftersom det är deras dag imorgon. Om jag testar innan imorgon ändå så kommer jag inte att kunna komma undan med att jag inte dricker på festen eftersom tjejerna vet att vi försöker och bortförklaringarna känns lite löjliga då........Alltså har jag inte kommit fram till något vettigt alls förutom att maken sa att efter dag 32 får du testa (de senaste har varit 28 och 30).

Oj vad långt det blev!
    Slut på Ego

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare