Grattis till att ha klarat tentan, MrsB! Krya på dig!
koko: Förstår att du längtar efter dem... Tror att det är ganska vanligt att man längtar som mest när man snart ska få träffa dem.
tågjäntan: hoppas att det kommer igång med amningen, men det är ju ingen katastrof om det inte gör det...
Ego: Hade en jättehärlig eftermiddag i Götet igår, frisbeegolf i vårsolen med kompisarna, och sedan middag. Funderade ett tag på om jag skulle berätta mina nyheter eller inte, och bestämde mig för att göra det, framemot slutet på kvällen. En av mina kompisar har tidigare talat om att de vill ha barn, och jag tror att hon tyckte det var jobbigt... Jag vet att jag skulle tyckt det! Ska ge henne några dagar att smälta det, och sedan höra av mig till henne. Övriga kompisar tyckte sig också märka att hon blev besviken, men de tyckte ändå att jag gjorde rätt som berättade...
Idag tävlade jag! Hade inte på mig pulsklockan, men hade säkert jättehög puls. Men det struntar jag i, jag är nöjd med loppet, allt kändes bra (bortsett från att benen var sega) och jag tror inte att pyret tog någon skada... Jag kan nästan svära på att pyret fick allt syre som mina benmuskler annars tyckte att de behövde!!!