• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Mrs B-du kunde ju dumpat Malte hos mig
    Vilken skola är det??

• Fru E

Mrs B-aaah så på N skolan, makens svägerska jobbade där innan

• Fru E

Hej hopp!

Kikar in en snabbis innan jag sticker till möte i annan ort. Alldeles för mycket att göra på jobet vilket är bra så hinner man inte fundera så mycket på annat....

Ha en bra dag!

• Fru E

God Middag!

Tillbaka från mötet som resulterade i ett annat möte om ett par veckor så nu är jag helt uppbokad över tänderna plus allt annat som ska göras parallellt, pust!

Fortfarande ingen tant i sikte...........
    Muffar för glatta livet men inga spår alls, känns som om tanten kommer när det "rinner till" men är bara vanligt som kommer

*återvänder till jobbet*

• Fru E

Lappis-vad skönt att du äntligen börjar må lite bättre det är du verkligen värd efter allt detta!

Nenne-det finns ju tabletterna man ska äta för att få upp järnvärdet men finns det de som tar ner det med???

• Fru E

Nenne-egentligen har jag ingen plan men antar att jag avvaktar till typ på söndag eller nåt och testar igen om inte tanten kommit. Så har sen och symptomfri har hon ALDRIG varit vilket jag tycker är lite konstigt.

GRATTIS till jobbet OMS

Mrs B-positivt tänkande!!!! Klart du får jobbet i staden

Lappis-tänk att få rådet att dricka mer vin

• Fru E

Ohhhh kan det bli bättre än kladdkaka och dumle tillsammans!!!!! Hittade nyss en marsglass i frysen som råkade ropa på mig

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare