Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Ore
    Jag ringde i början på veckan men han kommer inte in förrän den dagen han sa ringa mig. Lycka till med kakelval!

Vinterstudion hela helgen, verkar det som. I LIKE!

• nennesjuttioåtta

Ore
    Ja, eller Lapinette kanske?

• nennesjuttioåtta

Vi har iofs inte fått till det så där jättemånga gånger på slutet. I lördags och igår morse. Varannan dag-metoden är skrotad. Kanylballe provat och ratat. Nu väntar en glasburk.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-06 14:47:27 följande:
    Jag är ganska så vig !
    Kan jag tänka mig! Och med de där långa bakbenen så...
  • nennesjuttioåtta

lapinette
    nej, inte helt men det har varit glest sen inseminationen. Men det är väl dags att hoppa på den metoden igen nu i helgen (fast det är ganska skönt att bara ha sex när man är sugen och inte för att det är rätt tid i månaden).

• nennesjuttioåtta
    Frejis skrev 2009-03-06 14:55:02 följande:
    Nenne - Nu väntar glassburk, hm... jag läste nog lite perverst fel och tänkte, shit har de övergått till modell större
    En GLASSBURK! Snacka om prestationsångest om man får en bigpack att tömma i.

Lapinette
    Ja, det var ju lite magert men förståeligt. Men vad spännande att utforska varandra igen!!!

Usch fy fan, kommer ihåg perioden vi hade för några år sen när han inte ville ha sex med mig alls. Det var inte roligt. Nog för att han inte mådde så bra då men det var katastrof för självförtroendet.
  • nennesjuttioåtta

fast det hade ju en helt annan anledning.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-06 15:03:50 följande:
    Oj, nenne det lät alvarligt och väldigt olikt er (no sex)!
    Ja, vad ska jag säga... Det var förjävligt! Inte att vara utan sexet men att känna sig ratad.
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    Jag har ÄL nu i helgen, jag är på dag 15 idag. Så söndag om det är min vanliga 30-dagarscykel.

EA
    Korsryggen...? Usch, det låter jobbigt men kan ju betyda nåt bra!

• nennesjuttioåtta

Fast vårt problem hamnar nog under det s k 7-årskrisen. Nu är det glömt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare