Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

Telis - jag tror det är gamla E2 som har sjukgymnaster med avtal. De inne i stan är nyare och går säkert runt ändå.

Själv gick jag på Aktiva rehabcenter på Sveavägen. Tjejen jag gick till var väl sådär - men hennes kollega som jag egentligen ville gå till, och som fick hoppa in när tjejen inte riktigt kom till rätta med problemen, han var suverän.

• Liten med Mindre

Idag har jag fått en ny kollega på rummet. Måste vänja mig att inte sitta ensam. Slut på smygfisandet...

• Liten med Mindre

EA - smygfisar luktar väl alltid...

Saknar min tidigar kollega som jag delade rum med för länge sen. Vi hade alltid nåt kul att diskutera, som i och för sig inte rörde jobbet.

Undrar förresten varför de jag trivs bäst med av kollegorna är de som blivit uppsagda från företaget pga personliga skäl? Undrar om det är farligt att bli snackis med mig?

• Liten med Mindre

JAAAA - fram för att BS ska bli med Prosit!

Grattis till fin böj. De kommer ju som bekant alltid vid bästa tillfälle.

Ni får väl ta var sin redbull och näsdroppar och köra igång...

AM - jag har inte delat rum med mer än en av dem, och han blev inte uppsagd förrän han flyttat till annat rum... så det är ingen hjärnskada pga gröna ångor inte. Kanske dras jag till människor med attityd? Fast någon jätteattityd hade nog inte rumskollegan?

Märkligt är det i alla fall.

• Liten med Mindre

Page - hur kan man ta fel?? Luktar ju lång väg...

Och nu har jag precis krossat lönetjejens fantasier - meddelade att jag inte gillar inlagd mat och gravad fisk, inför helgens utflykt. Hon satte ju genast bollen i rullning och kom in här strålade glad och ville höra varför jag inte äter detta...

Stackarn - fick be henne återkomma om några månader.

• Liten med Mindre

Lappis - det kan ju vara en risk med okända örter i tullen... Skulle satsa på att champagne gör nytta under resan istället.

• Liten med Mindre

LAppis - jag vill också har meer lust.

• Liten med Mindre

Menar du att det finns lust på flaska.

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Ger upp försöken att få tag i ansvariga kollegor - får försöka boka möte med dem i outlook istället. Känns fånigt för att ställa några få frågor, men vad gör man inte.

• Liten med Mindre

BS - hoppas ni hann bli sams igår. Och vad gäller sömnen så har jag hört om många barn som lägger sig 18 och går upp vid 6 - kanske något som Iris skulle passa för just nu? Bara hon hinner få i sig nåt att äta först förstås...

Annars - har ni prövat att låta henne sova 5 minuter bara? Bara för att orka fram till läggdags? Det ska ju tydligen vara lättare att väcka om man lyckas träffa sovtider på 5 min, 20 min, 45 min. Och 5 min ska ju inte påverka nattsömnen så mycket.

Jobbigt hur som helst.

Telis - hur blev salladen? Älskar själv inte pizzasallad från pizzerian - nästan alltid för mycket vinäger.

Reblochon - blev min favoritost efter Frankriketuren -95, men som student insåg jag sen hur dyrt det var med ost som inte tillhör de vanliga sorterna.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare