• Frejis

Barnkarusellen snurrar vidare

Snabb uppdate:
    Nennes insemination är på onsdag.
    Lappis är just nu på CvL för ännu en ny koll. Doktorn var vettig den här gången.
    Ore fått mens.
    Vickan kämpar med vårdapparaten för att få veta varför hon får tidiga MF.
    Hm har säkert glömt massor, men bättre det än inget.
    ;-D

• Frejis

Lappis - intressanta besked. Vad märkligt att du haft ägglossning trots ett "pågående" utomkvedes, där ser man, höll jag på att säga, att forskningen inte är fullständig. Tur att du träffade en skicklig och engagerad doktor som verkar ha lyssnat på dig, skönt.
    Hoppas verkligen att blodprovet visar lågt hcg på torsdag så att du slipper KS och annat besvärligt.

Mrs_B - håller med Tinga och andra om städhjälp och kvällsaktiviteter. Hade nog ramlat baklänges om min make hade sagt någonting liknande och bokat in en aktivitet som krockar med hans omedelbart. Varit bråkig helt enkelt som maken ibland säger om mig.
    Du kan kanske gå på någon kvällskurs som intresserar dig?

Här är det förkylning på g igen. Tredje gången på tre månader, ont i halsen och lite feber. Hur var det nu, var det ok att ta Alvedon och inte Magnecyl eller tvärtom? Är helt hopplös på att komma ihåg sådana saker

• Frejis

Lappis - det är kanske lika bra att ägget går förlorat (är det helt säkert att det gör det?) för att kroppen ska kunna komma i balans. Man kan ju bli tokig av mindre.

Nenne - när ska vi hålla tummarna för dig imorgon?

• Frejis

Brudsommar - skickar med grattis till lilla Iris!

• Frejis

Nenne - skoj med inredningsfirma.
    Hoppas att bilen startar annars måste ni ha en back-up-plan.

• Frejis

Muggles - beklagar sorgen. Stor tröstkram!
    Jag är inte heller en person som gråter så att jag förstår dig helt. Det jobbiga med tårar och känslor är att de kommer när man minst anar och då får man snällt släppa sitt kontrollbehov

EA - stor kram till dig med, du verkar ha varit med om många förluster.

Lappis - hoppas på blodsvar idag.

Jag tycker inte alls om det kalla snöiga vädret längre eftersom jag nu väntar på våren. Den som väntar... men man kan ju alltid köpa massor med tulpaner.

Nenne - hoppas att det fungerar den här gången.

När det gäller skakningar på en platta låter det faktiskt jobbigare än att gå på vanligt gym fast det beror ju på vad man gillar. Kan tänka mig att det kanske är mer skonsam träning för kroppen i början av viktnedgången.

På tal om träning så håller jag på att förvandlas till en soffpotatis, men det ska nog bli SATS igen så fort förkylningen går över.

• Frejis

Liten - har du ingen avstängsningsknapp för huvudet då?

Mina ovanor: chips som jag bara älskar och har ätit det varenda kväll de senaste dagarna. Försöker lura mig själv med att hälla upp chipsen i en liten skål och så tar jag inte om (fungerar så där Nu är påsen iaf slut och maken har gömt resten så jag vet inte var det finns heller.

• Frejis

Det bör tilläggas att jag nästan aldrig sjunker så lågt att jag köper en påse chips själv

• Frejis

Lappis - om din kompis gillar mat och vin är det kanske enklast att köpa bra vin till henne eftersom det borde uppskattas. Fast det är å andra sidan lite tråkigt. Fast enkelt

Nenne - berätta allt nu både om röret och doktorn.

Vår i Barcelona, mmm. Vill också!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare