• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag gjorde ÄP i början av december, sen var svärmor här på besök och jag tog kletigt Crinone dvs noll i sexlust, sen kom mensen och så kom den igen (fast det var ju inte mens utan något annat) och så kom den igen ... och så har det hållt på ända tills för en vecka sedan. Tror vi har sexat till det 2 max 3 gånger sen i slutet av november!!!!

• Lapinette

Oj, nenne det lät alvarligt och väldigt olikt er (no sex)!

• Lapinette

Bye, bye kokisen!

Själv för jag upp vareviga timme jag jobbar så jag sitter oftast kvar 30-60 minuter då jag har så dåligt samvete över all tid jag spenderat här.

• Lapinette

nenne - jag är på dag 14 idag ! OM det nu var min mens jag hade i Barcelona.

• Lapinette

nenne - vi har 7-års kris nu ... den verkar löpa av ganska så smärtfritt. Har tidigare brutit upp vid 7 år (tidigare förhållande) och där kan vi snacka om noll sexlust de sista åren tillsammans (från min sida).

• Lapinette

Passar över nennes fråga till Vickan. Själv har jag bara målat möbler i vattenbaserat.

• Lapinette

Ett svart mumintroll förmodar jag då!

nenne - om man inte blir bjuden på coctailpartyn får man ordna ett själv. Vi hade det som inflyttningsfest.

Ego - tror jag har ont i tjejmagen . Har känt lite hela eftermiddagen .... avbokat träning och tänker definitivt inte göra många knop ikväll.

• Lapinette

Sprutlackera så slipper man irritera sig på ränderna som oundvikligt syns efter penseldragen. Vi (maken) målade vår stereobänk svart ... man ser ränderna i dagsljuset (förbenat att man bor högst upp och har stora fönster). Jag ska sysselsätta mig med att måla en byrå vit i hallen. Kommer säkerligen svära högt och skvätta färg omkring mig.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare