Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Ore

Jo, jag har hittat recept också. Iofs, mannen blir så jävla kåt när jag leker husmor (måste vara något nedärvt manchauvinsisktnsoiashelvetevilketord som blommar upp ibland) så det får väl bli syltkok i helgen då.

• nennesjuttioåtta

AM och Sweetstreeeeet
    Vad gulliga ni är! Det var marmelad/sylt/gelé på blå druvor men vet inte vilken sort (logon var med röd ram runt GrapeJelly och druvor i bakgrunden )... HAR ni tid och lust och ork så JAAA TACK! Jag betalar gladeligen vad som helst! Oavsett om det kommer från äpplet eller jättehålet ! Annars åker husmorsföklädet på (brukar även funka med min ytterst flickskoleaktiga kortkortkjol utan något under men då bör det inte vara något som ska passas på spisen, hehhehe)

Hmm, vad tänkte jag skriva mer.

Mrs B
    Wehooo för viktras! Bravo!!

Izzie
    Nooo missade wipe out! Låter som något för min trillaomkull-humor... Hahhaa, lycka till med träningen imorgon bitti då.

Jag var till akupunktören idag och fick en hel hög med nålar och SENDRAG där en nål satt som inte försvann trots att han tog bort den. Efter lite massage så gick det över men fy vad obehagligt. Fast jag garvade mest...

Nu ska jag sova, eller klämma mannen i skrevet.

• nennesjuttioåtta

AM &Sweet
    wow, det här blir ju en rafflande tävling! Vilket märke det r spelar nog mindre roll, tusen, tusen tack!!!

Och sendraget satt i vaden, men på framsidan. Helskumt! Så ingen vaginamassage blev det, däremot ska jag hoppas få en i kväll för idag hittade jag en aladåb. Nu vet även maken hur den ser ut, jag fick ge efter och stilla hans nyfikenhet.

• nennesjuttioåtta

ore
    är det sant?!?!? wohooooooo!!!! grattis!!!!!!.-d:_d

• nennesjuttioåtta

jag skrev med versaler.

Som Gert Fylking skulle sagt: Äntligen!!!

• nennesjuttioåtta

Jaa, skulle inte Frejis på ett till VUL eller hur var det?

Och BS, hur går det för dig?!?!?!?!

• nennesjuttioåtta

Liten
    Tack för tipset! Tänkte på Gray's förut eftersom de hade en butik i Falun men jag visste inte om det fanns längre. TACK! Så om Am och Sweet hinner läsa, så tänkte jag beställa därifrån. Men TACK för ert engagemang! Eller om ni redan fixat, så finns det plats över i skafferiet.

• nennesjuttioåtta

Eller fan, det gick inte att beställa som privatperson på grays.

Ore
    Sjukt fantastiskt! Ååååh jag vill ju också!

• nennesjuttioåtta

Am
    ja, jag såg det också. Men har aldrig sett den! Det får bli en utflykt efter jobbet någon dag.

lapinette
    Weeeh! Hahhaha ett minus hurraaaa!! Jösses vad konstigt att skriva den meningen....

Frejis
    jo, ska nog prova. Men det är kanske som Liten säger, att man ska ha andra sorts druvor. Men om man vill ha samvaro nakne kocken så får det ävl gå ändå.
    Btw, vad är dina symptom nu?!?! Mår du fortfarande illa?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    ja, det brukar ju kännas men det här gav sig inte förrän efter flera minuter och massage på stället. Jag trodde foten skulle skruva av sig från benet.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare