• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Men Telis: det är klart man går på privatbesök först och får ett träningsprogram utformat ... Det är sedan man släpps ut bland russinen!Star Jumps 2Exercise Bike

• fru AM
    Ore skrev 2009-04-01 13:57:28 följande:
    Så min plan är att testa att tävla på söndag. Det finns ju litet annat som kan störa. Illamående, bröst som ömmar när man springer, molvärk och liknande har en tendens att dra uppmärksamhet från nödvändig kartläsning. Så jag behöver litet "skarpt läge" för att se hur det funkar i praktiken. Kan jag inte fokusera är det ingen idé att ens fundera på att tävla, som jag ser det. Har bara totalångest för att jag sänker laget genom att inte vara med, men riskerar att sänka laget om jag är med och inte kan prestera...
    Lägg till allmän graviditetsförvirring och hormonellt betingat dåligt lokalsinne så kan det bli riktigt intressant i orienterarspåret ... Nä - Ore, jag tror det kommer gå finfint för dig (och Pyre) på söndag!
  • fru AM
    Ore skrev 2009-04-01 14:28:33 följande:
    AM: Mmm, det måste varit den där allmänna graviditetsförvirringen som slog till när jag tog raklödder i håret istället för balsam. Skulle ju först ha balsam i håret, och sedan raka armhålorna medan balsamet verkade
    Haha - kom igen när du målat ögonbrynen med mascara ... Väldigt jobbigt att få rätsida på. Man måste i princip börja om med hela make upen.
  • fru AM

Nenne: vill de bo i hyrstuga eller på b&b, eller hotell?

Apropå förvirring: en gång när jag varit uppe mitt i natten för att kissa skulle jag smörja in händerna efter handtvätten ... På morgonen insåg jag att det inte var handkräm jag använt, utan brun-utan-sol ... Riktigt orange blev det ... Ridå!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 14:37:17 följande:
    Amnej, den hade jag inte sett. Perfekt! (insåg att mitt förra inlägg lät väldigt otacksamt, det var ju självfallet inte meningen)
    Äsch!
  • fru AM

Brun-utan-sol-händerna fick jag leva med ett par dagar (just då sommarjobbade jag på Djurgårdsfärgan, vilket innebar att jag satt i en kur och sålde biljetter och mest alltså visade upp ... HÄNDERNA. Typiskt! (och jag var INTE ens gravid denna gång)

B&B! Letar!

• fru AM
    Page skrev 2009-04-01 14:44:36 följande:
    En (ogravid) kompis tvättade ansiktet med nagellacksborttagning. Det var inte så tokigt i alla fall enligt henne.
    Hon måste ha blivit väldigt ren i alla fall!

Nenne: vad var det för kattras nu igen .... oci någonting?
  • fru AM

Nenne: Cool katt - värsta lilla leoparden! Ser faktiskt ut som ozeloten som min pappa hade när han var liten (farfar smugglade in den från Sydamerika).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare