Barnkarusellen snurrar vidare
Men Telis: det är klart man går på privatbesök först och får ett träningsprogram utformat ... Det är sedan man släpps ut bland russinen!
Men Telis: det är klart man går på privatbesök först och får ett träningsprogram utformat ... Det är sedan man släpps ut bland russinen!
Nenne: inte kanske så prisvärt men FINT boende: www.karlabykro.se/
Annars har jag kompisar som bokat stugor via: www.osterlen.se/sidor/stugor_boende2.asp
Nenne: kan ha varit vi adenna sajt också: www.visitosterlen.se/
Nenne: vill de bo i hyrstuga eller på b&b, eller hotell?
Apropå förvirring: en gång när jag varit uppe mitt i natten för att kissa skulle jag smörja in händerna efter handtvätten ... På morgonen insåg jag att det inte var handkräm jag använt, utan brun-utan-sol ... Riktigt orange blev det ... Ridå!
Brun-utan-sol-händerna fick jag leva med ett par dagar (just då sommarjobbade jag på Djurgårdsfärgan, vilket innebar att jag satt i en kur och sålde biljetter och mest alltså visade upp ... HÄNDERNA. Typiskt! (och jag var INTE ens gravid denna gång)
B&B! Letar!
Nenne: Cool katt - värsta lilla leoparden! Ser faktiskt ut som ozeloten som min pappa hade när han var liten (farfar smugglade in den från Sydamerika).