Hej hej tittar in lite snabbt......
Vet att jag antagligen reagerar "barnsligt" på den här hela historien med tjejkompisen men kan verkligen inte just nu vara glada för dem eftersom de inte ens ville ha barn nu, först om typ 2 år eftersom de haft det lite knaggligt. Men på något sätt måste jag hålla masken då vi är 5 tjejer som umgås rätt tätt och det vet jag inte riktigt hur jag ska lösa. Kan ju inte undvika henne i evighet......
Tanten ja......jo tror att hon är på gång....har spottings och igår på dagen kom det rött en gång vilket det gör ibland innan hon kommer så får se hur många dagar det tar innan hon kommer på riktigt så vi kan börja om.
Min tanke var att ringa KK idag men sen fick jag spottingsen och tänkte att nu är det inte lönt att beställa tid om tanten ändå kommer så tvekar i valet och kvalet hur jag ska göra.
Nästa fråga är om jag ska ta den sista Pergo kuren eller inte som jag har hemma.....gyn tyckte jag skulle göra det.......så antar att jag gör det får då vet jag att jag har ÄL iaf och cykeln blir mellan 28-30 dagar.
Mrs B-roligt att det gick bra på jobbet
Har precis fått en tårtbeställning från min kollega så i nästa vecka ska jag baka tårta, kul!