Barnkarusellen snurrar vidare
Inte pryd men jag antar att det inte är något mina kollegor borde höra här på jobbet.
Inte pryd men jag antar att det inte är något mina kollegor borde höra här på jobbet.
nenne - vad härligt att han mår bra igen! Tror det var hjärnhinneinflammation (svårt med språket ... franskan alltså) som makens brors son hade. Han blev förlamad i ansiktet och var så i typ ett halvår men det gick tack och lov över så nu kan han skratta igen ... och lära sig prata. Riktigt läskigt det där!
Nyckelpigor är söta och så gillar jag det franska namnet coccinelle.
I övrigt är jag livrädd för hajar!
AM - förmodligen färre än av myggbett.
Skål och trevlig helg Ore!
nenne - trist med katten!
Vår granne som blev med hund i somras har säkerligen fått hem en liten bebis. Jag gick och snokade nere i garaget och en liten, liten barnstol är nu i deras framsäte. Hur kan jag ha missat hennes graviditet? Har hon legat hemma och tryckt hela tiden? Räknade även ut att hunden måste ha inköpte i samma veva som hon blev gravid. Maken sa "nu är det vår tur" i hänseende till att alla grannar nu fått smått. Jag sa "vi måste skaffa hund"!
nenne - inget om alkohol eller kaffe??? Kaffe sa min fd akup var något som man absolut skulle ta bort. Sen försa hon sig och sa att stark mat var viktigare att tänka på än alkohol. Ska nog bli lite seriös igen ... vilen vecka som helst .
Men nu ska jag dra iväg till Riche och dricka lite vin med väninna och min make.
nenne - KRAM på dig! Själv börjar mina tankar närma sig Telis mer och mer. Sa (messade) till maken igår att jag faktiskt känner för att lägga ned allt som har med försök att göra. Är så trött på all den tid, uppoffring etc som den tar.
nenne - jag tror man kan bli det (sig själv igen)! Måste nu rusa!!! KRAM igen!
EA - du är inte alls misslyckad!!! Tänk inte så! KRAM på dig!