Barnkarusellen snurrar vidare
Superbra träning - 30 min cykel och 30 min core.
Superbra träning - 30 min cykel och 30 min core.
Det hårdaste passet jag går på i veckan är just step. Finns inget pass som kan mäta sig konditionsmässigt med det ... är död efter 20 minuter. Fast det beror ju även på ledaren och jag går på dance där man kör i princip kondition från början till slut (2 min strech i slutet). För mig måste passet även vara en utmaning för hjärnan dvs konstant ny koreografi ... eller så kan jag lika gärna gå på pump eller spinning (där jag inte är lika kräsen).
Det är enkelt att tycka blodpudding är gott. Men helt enkelt äter den med lingon och råriven vitkål och så blir man pigg och glad.
muggles - prova och ge det några gånger så kommer du in i lärarens sätta att lära ut. Just danceklasserna är så beroende på vilka lärare som har dem så kolla runt lite efter en som passar dig. Den jag går hos är så jäkla bra på dans, allt flyter och så ändrar hon koreografi VARJE gång. Tyvärr har jag inte varit på hennes klasser under hösten men nu i jan-feb har jag varit ett par gånger igen.
Vi har dagis i vår port. Jäkligt behändigt men jag antar att kön är lång och att man inte får ställa sig där förrän man har ett barn .
Telis - visst är det!
Ja och nu verkar min fredagsträning bli inställd då en väninna som jag inte sett på evigheter (hon har 3 barn) bjöd in oss (för första gången sen jag och maken gift oss) på lite mat på fredag. Aj, aj ... kanske träning i helgen?! Fast om solen skiner är jag mycket hellre ute och promenerar.
Ahhh... har faktiskt inte kollat! Min hjärna rensar selektivt bort allt som jag inte är intresserad av.
AM - det är därför jag inte ser/förstår varför de skulle vilja ha över oss till FL. Vi kan ju lika gärna fortsätta att härja här.
Wagner på Operan ... minns en tjock tant som låg på scen och visade tuttarna samtidigt som hon skrek något obegripligt ... sen blev allt suddigt... ooopphs somnade visst .
På tal om teater skulle jag vilja se De tre musketörerna men har ingen aning om maken hänger med (förstår). Det är det trista när man inte är flytande på respektive språk.