Barnkarusellen snurrar vidare
Liten: ja stackars Mindre! Har hon feber också? Varit hos doktorn?
Liten: ja stackars Mindre! Har hon feber också? Varit hos doktorn?
MSW: spännande med huset - har ni fått något uppfattning om priset än?
Fundera noga bara innan hur mycket ni hinner /kan göra själva (har bllivit lite avskräckt av "Arga snickaren"
på tv...)
Är din mormor bara 70!!? Shit - hur ung är DU? Min MAMMA skulle ha blivit 66 i år ... Hoppas båda damerna (makens farmor och din mormor) håller sig vid liv länge än!
BS: här en artikel om Budapest med några hotelltips. Cici kanske kan säga om det är bra hotell ...
Jag VET - jag är googlingsmanisk!
Och här var artikeln:
www.vagabond.se/Redaktionellt/Resmal/Europa/Ungern/Budapest---glom-inte-paprikan/
Aha - så det är fler (exempelvis herr Lappis och herr Cicci) som redan drabbats av pollenallergin - då KAN det ju vara det som Livia har. För hon verkar inte sjuk, bara rinnig i näsa och ögin samt lite trött. Ingen feber och gladast när hon är inomhus.
Mugglan: Skinnpuff med förvaring var det ... Nosandet börjar *sniff sniff*
Muggles: här är en:
www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artnr=BORGPUFFLOCK
osäker på om designen är tillräckligt stilren för er bara ... (Jag har mina föreställningar gällande allas heminredningssmak)
Letar vidare
Muggles:
Vet inte riktigt hur man får tag på denna (butik Europris???!) men den ser ok ut!
marianova.com/users/heart_of_gold/blog/annu-ett-kop-till-hemmetpuff-med-forvaring
Och en här ? finns dock bara svart eller röd:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=208492&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Nu piper livia efter vilan ...
Nä Mugglan - det var jättesvårt att hitta snygg sittpuff i läder med förvaring. Visst är det brun ni vill ha (?).
KONSTläder verkar vara lättare men inte mycket. Jakten fortsätter. Jag sa ju att jag blir manisk