Barnkarusellen snurrar vidare
Hehe hemma går maken och jag nästan alltid i mysbyxor
Hehe hemma går maken och jag nästan alltid i mysbyxor
Piggis-va roligt att ni snart flyttar in!!! Sådan härligt känsla att komma till sitt hus och få pyssla
Liten-jag har alltid tonat/färgat på salong och alltid blivit nöjd är för feg för att göra det hemma
Ore-på tal om att frysa så kom jag på iden att måla om insidan av vår ytterdörr i lördags eftersom den är avskavd och ful. Tänkte jag har ju ändå färgen framme och arbetskläderna på så jag målade den glatt vid fyratiden eller så. Först efteråt läste jag på burken att färgen var kladdfri efter 6 timmar!!!! SÅ det blev lite kallt om fötterna på kvällen
AM-vilket sätt vill du helst "föda" på nu?
Vickan-verkar inte som du haft en rolig dag STOR kram!
Just nu passar det mig finfint att inte traffa tjejkompisen som blev gravid av misstag......(alltsa tjejganget har inte traffats sen hon outade det)
Mrs B-jag kan ta din AL
Hmmmm......undra om jag ska hoppa pa maken ikvall for sakerhets skull om AL skulle vara i dagarna trots spottings.......borjar se "mumsiga" man overallt nu sa ar nog dags
Mrs B-sag bara till sa
Vi ska ha "babyshower" pa fredag for mina tva kollegor som gar hem snart, dvs ata middag pa kvallen och dricka gott ute i jobborten . Eller rattare sagt far vi andra dricka for dem vilket jag garna gor
Mrs B-attans!
Lappis-vad ar det for cancer som din chef har??? Idag gar det ju att bota manga
Muggles-jag är på dag 12 idag.....normalt kanske ÄL vid dag 16 men nu vet i katten om jag får ÄL så här tidigt med tanke på att jag haft spottings en vecka på torsdag.....
Muggles-jamen då är vi nästan lika jag cyklar nog ett tag till innan ÄL kommer om kroppen ens vill det......får se imorgon vad gyn säger....
Tinga-men vad bra ändå att du blev påmind om det där med beröringen av munnen små saker som kan betyda enormt mycket för en själv. Killarna vill inte äta smörgås eller liknande själva som de kan hålla i handen?
SÅ var det dags igen, gaspannan la av igårkväll så imorse blev det "kattatvätt" och 15 grader inomhus......brrrrrr....får nog gå och hämta en filt snart.......blir till att köra bil till mötet och sedan jobba hemifrån så gaskillen kan komma och fixa pannan.