Barnkarusellen snurrar vidare
Oj, heja AM! Spännande idag med andra ord.
Oj, heja AM! Spännande idag med andra ord.
EA - klassiska symptom!!! Kan betyda precis vad som helst tyvärr.
Dricker du fortfarande mirakelvatten?
Jag tycker det känns som alldeles nyligen som AM gick och vankade och försökte få Livia att vilja komma ut med färdknäppar och annat skoj. Hon drog över lite väl, AM? Eller minns jag helt tossigt?
Tinga - vad spännande med en fiskspa-upplevelse. Har själv aldrig råkat på putsarfiskar, minns bara att mina barndomsguppys kom fram och nafsade lite på mig när jag stack armen i akvariet för att fixa lite.
Funderar på om jag ska missa min badtunnechans på slottshelgen. Igår ringde gymmet och berättade att jag inte har någon klass på Valborg - och därmed slipper fundera över vikarie ifall jag operarar ögonen nästa vecka. Återstår bara att bli helt frisk, samt att göra maken besviken på att jag inte badar med honom när vi har myshelg 2-3 maj. Vill och vill inte... (Funderar allvarligt på graviditetshormoner i omlopp - för jag höll på att bryta samman i tårar över denna velighet igår kväll. Liiite tidigt kanske.)
Piggelin:
trädgårdsbelysning
infravärme
bevattningsprylar
växter
hammock/gunga
brevlåda?
markiser
parasoll/tak
spaljeer till växter
grill/utekök
gräsklippare?
förvaring för dynor etc
lekställning för Amanda
sandlåda
solstolar/solsäng
FruLlis - ligger roffe åt rätt håll? Eller är det mer akrobatik som gäller denna gång med?
14 låter som ett fint datum.
Piggis - bockar o bugar. Jag är redo när jag väl hittar hus, och ev har pengar över.