Barnkarusellen snurrar vidare
Dags att sussa sa man ar uppladdad till morgondagens AW med tjejerna pa jobbet
Dags att sussa sa man ar uppladdad till morgondagens AW med tjejerna pa jobbet
Nenne-grattis till förlovningsdag
Vet att det inte är lätt att inte oroa sig över sådana saker man inte kan styra men ni får ta det ett litet steg i taget tillsammans och med oss
Nenne-du kan få lite jobb av mig *skickar över lite prognos och budgetarbete*
Koko-usch för att må dåligt har också läst att Brämhultsjuicer lätt jäser efter man öppnat dem
EGO-tjejkompisen som blev gravid av misstag M ringde nyss och undrade hur det var med mig. Pratade igår med den andra tjejkompisen J när vi spånade kring hennes bröllopsbakning om situationen med J och ur jag upplevde det och misstänker att J har hintat M om att ringa mig.
Jaja det känns rätt så bra att vi har pratat lite om det och M hade funderat mycket på hur jag skulle ta det osv och ville inte "såra" mig. Visst känns det fortfarande ett litet sting i hjärtat men bättre än från början. Vill inte att de andra tjejerna upplever att de inte kan berätta saker för att de är rädda att jag "blir sårad" eller vad man ska säga vilket jag har sagt.
EGO2-har börjat tveka om jag ska till gyn eller inte.......vet inte riktigt hur jag ska lägga upp mitt "case" när jag väl är där eftersom jag egentligen inte har något "riktigt" problem eller vad man ska säga
Jag röstar på februaribröllop
Tellis-åhh jag vill med ha bonus!!!!! Men i den här branschen får vi inte sånt och precis som Nenne har vi inte halvdag eller klämdagar heller utan får vackert jobba.....
Page-jag tänkte baka glutenfritt idag till vår AW då en av tjejerna är glutenallergiker. Hittade en bra sida här:
www.specialkost.se/Ostfrallor.htm
Fast om det är bra vet jag inte, ska precis börja baka det
Page-attans.....Maxi hade bara den sorten för bröd, kakor fanns i sådana mjölkpaket........hoppas de inte blir misslyckade nu bara.....eller så får jag köra en snabbis till ica för de brukar väl ha några frysta sorter....hmmmm nu blev jag lite nervös...
Page-
Liten-men så länge de inte luktar så är det ju lugnt
BS-upp på hästen bara