• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

En liten vinglig (36 på sommaren, 37 på vintern) kanin tittar in.

Välkommen Snaily! Förstår om du är orolig gällande lutealfasen men försök att låt bli FB . Man blir bara deprimerad och förvirrad där inne. Bra att du har tagit kontakt med gyn. Tycker du borde få in ett besök och kanske få progesteron som kan förlänga fasen och ta bort dina spottings. Annars förespråkar jag akupunktur.

Nej, nu ska även jag måla. Men det är inga taklister utan en sista sväng på skåpet/byrån som vi har i hallen.

• Lapinette

Kaninen har också varit effektiv idag. Så jäkla skönt att ha orken och livet tillbaka ! Det har blivit orkidébad, städa ur ugn och micro, damma, måla byrån, promenerat ned på stan och sätta sprätt på en hel del pengar (köpte nu äntligen en brun, kort skinnjacka), tillbaka hem för att ta träningstrunken, till gymet och kört spinning, handlat och ska nu ha tvättstugan samt laga lite god mat. Seeeeennnn ... tänker jag dö i soffan med ett par avsnitt av Rome.

• Lapinette

Tinga - det låter verkligen jättetungt! Hoppas psykologen hör av sig så du får komma iväg och prata av dig!

Liten - tungt för er familj också. Det finns ju inget värre än magsjuka! Krya på er!

Minns nu inte allt jag hade tänkt kommentera men skickar en stor KRAM till alla som behöver.

Själv inväntar jag mens som jag gissar kommer imorgon ... och jag fortsätter dricka brun, härlig dryck morgon och kväll. Annars inget nytt under molnen.

• Lapinette

Åhhh vad hemskt Clownis!!! Stor kram till dig och dottern. Samtidigt tack och starkt gjort av dig att komma in här till oss och berätta.

• Lapinette

Tinga - du kan skicka upp med post till Stockholm !!! Tror säkert du utan att fråga kan skicka den andra till Gävle. Så slipper jag och nenne åka till Ikea.

• Lapinette

Tänkte att du skulle ställa upp nenne!!

• Lapinette

nenne - en helt annan fråga, när är det dags för BIM? och IVF-samtal (två viktiga datum).

• Lapinette

Ja, jag hoppas Tinga att du får komma iväg och prata av dig samt lite egen tid. Måste kännas fruktansvärt frustrerande.

• Lapinette

Tror jag måste logga ut och springa till SATS . Kanske någon annan gång AM!

Ahhh ... BIM today?!! Jag är typ på dag 30-31 men tror att min temp dök på onsdag två veckor sedan efter min febertopp. Hade nog ÄL runt halsflussdagarna.

• Lapinette

Fast jag är ganska så säker på BOM ... vilket faktiskt är helt ok. Vill bara att kroppen ska komma igång igen som vanligt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare