Barnkarusellen snurrar vidare
Lapinette
ja, fast nu är ju bästa tiden att hänga vid barnavdelningen på IKEA, alldeles runt lön och barnbidraget. *plockar fram håven*
Lapinette
ja, fast nu är ju bästa tiden att hänga vid barnavdelningen på IKEA, alldeles runt lön och barnbidraget. *plockar fram håven*
Förlåt Tinga att vi skojar om det, det låter otroligt kämpigt och frustrerande!
fru AM skrev 2009-03-23 16:38:37 följande:
Vickan
förresten. Jag har tänkt på dig och ditt eventuella utkast i karusellen. Provar du igen så kan det ju hända två saker.
1. Fullgången graviditet
2. Missfall igen - vilket betyder att du har rätt att få hjälp.
Oavsett hur länge du (ni) väntar så ändras ju inte förutsättningarna. Jag hoppas ju självklart inte att det ska bli ännu ett missfall, men OM det hemskaste skulle hända så kommer ni då att hitta lösningen!!!! Kanske är trombyl lösningen?
lappis
kollade min lista, jag är på dag 31 tydligen - vi cyklar tandem!
ore
ja, då jävlar. Tänker jag aldrig avslöja det för någon för då säger det att det var pga den tänkte ivf'en som det blev. Att jag slappnade av. *mummelmummel*
Ore
jo, men nu har jag inte svettats sen jag 2a gången hos akun! TROTS 37,4 i temp igår morse... Jag ligger väldigt högt hela tiden, är sällan under 36,8. Lappis, vill du se min kurva?
NEJ det var ju muggels!!!
Ni har så lika bilder!
Vickan
jag har bott på både hotell Glo och Hotell Kämp. De delar relaxavdelning men är annars helt olika typer av hotell, det sistnämnda med stuckaturer och gobelänger och det första mer modern typ Clarion.
www.palacekamp.fi/in_english/hotels/hotel_glo/
Vet dock inte om det är prisvärt eftersom jag inte betalade, utan det var med jobbet (jag blev lottad att bo i sviten, moahahah). Men väldigt bra tyckte jag det var!
Vickan
jag har bott på både hotell Glo och Hotell Kämp. De delar relaxavdelning men är annars helt olika typer av hotell, det sistnämnda med stuckaturer och gobelänger och det första mer modern typ Clarion.
www.palacekamp.fi/in_english/hotels/hotel_glo/
Vet dock inte om det är prisvärt eftersom jag inte betalade, utan det var med jobbet (jag blev lottad att bo i sviten, moahahah). Men väldigt bra tyckte jag det var!