Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Lapinette
    ja, fast nu är ju bästa tiden att hänga vid barnavdelningen på IKEA, alldeles runt lön och barnbidraget. *plockar fram håven*

• nennesjuttioåtta

Förlåt Tinga att vi skojar om det, det låter otroligt kämpigt och frustrerande!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-23 16:24:36 följande:
    nenne - en helt annan fråga, när är det dags för BIM? och IVF-samtal (två viktiga datum).
    BIM
    hmmm, tja typ nu någon gång. Det är dag 31 idag men som sagt, min temp är helt upp och ner så jag kan inte gå på den, och aladåb-indikationen var senare än vanligt så jag tror jag ska räkna med BOM på ons-tors.

Ivf-samtal
    Nästa måndag på morgonen. Weeeh!
  • nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-23 16:38:37 följande:

amp; Nenne - era gamla babysnatchers: ingen som känner för att komma och tvätta svinkoppor på Livia?
    Nu blev det nog dålig lina här, måste nog logga ut. *bzzzzbzzzzzz*
  • nennesjuttioåtta

Vickan
    förresten. Jag har tänkt på dig och ditt eventuella utkast i karusellen. Provar du igen så kan det ju hända två saker.
    1. Fullgången graviditet
    2. Missfall igen - vilket betyder att du har rätt att få hjälp.

Oavsett hur länge du (ni) väntar så ändras ju inte förutsättningarna. Jag hoppas ju självklart inte att det ska bli ännu ett missfall, men OM det hemskaste skulle hända så kommer ni då att hitta lösningen!!!! Kanske är trombyl lösningen?

• nennesjuttioåtta

lappis
    kollade min lista, jag är på dag 31 tydligen - vi cyklar tandem!

ore
    ja, då jävlar. Tänker jag aldrig avslöja det för någon för då säger det att det var pga den tänkte ivf'en som det blev. Att jag slappnade av. *mummelmummel*

• nennesjuttioåtta

Ore
    jo, men nu har jag inte svettats sen jag 2a gången hos akun! TROTS 37,4 i temp igår morse... Jag ligger väldigt högt hela tiden, är sällan under 36,8. Lappis, vill du se min kurva?

• nennesjuttioåtta

NEJ det var ju muggels!!!
    Ni har så lika bilder!

• nennesjuttioåtta

Vickan
    jag har bott på både hotell Glo och Hotell Kämp. De delar relaxavdelning men är annars helt olika typer av hotell, det sistnämnda med stuckaturer och gobelänger och det första mer modern typ Clarion.
    www.palacekamp.fi/in_english/hotels/hotel_glo/

Vet dock inte om det är prisvärt eftersom jag inte betalade, utan det var med jobbet (jag blev lottad att bo i sviten, moahahah). Men väldigt bra tyckte jag det var!

• nennesjuttioåtta

Vickan
    jag har bott på både hotell Glo och Hotell Kämp. De delar relaxavdelning men är annars helt olika typer av hotell, det sistnämnda med stuckaturer och gobelänger och det första mer modern typ Clarion.
    www.palacekamp.fi/in_english/hotels/hotel_glo/

Vet dock inte om det är prisvärt eftersom jag inte betalade, utan det var med jobbet (jag blev lottad att bo i sviten, moahahah). Men väldigt bra tyckte jag det var!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare