Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

lapinette
    fast räknas inte eskimåerna in i försöken? Ska du stoppa in flera eller ett och ett?
    Wooaah, jag vet inte. Jag tror de bara räknar graviditeter, som jag tolkar det. Det är ju i så fall lite missvisande eftersom det kan hända mycket på vägen. *ryser*

• nennesjuttioåtta

apropå träning, pwahahaahah! Jag var på ett aerobicpass igår, nivå 1. Som man skulle kunna tro var för nybörjare och hopplösa fall som mig. Katastrof och idioti! Jag hängde inte med en enda gång!!!! Så jäkla kass på koordination, takt och steg. Ja, jag kan räkna men nej, jag fattar inte snurr hit och dit och byta ben i en galopp samtidigt som man vickar på höften i en sväng och direkt efter det slänger ut en arm (naturligtvis den som jag inte hade tänkt skulle användas), går åt höger fast man börjar med vänsterbenet och sen nig och nU BÖRJAR VI FRÅN BÖRJAN (WHAT?!?! vad gjorde vi dåaaaaaaah) studsstuds kick och sliiiide fem sex sju ått RUMPAN och ner tramptramp IVÄG schwinng höger snurra åt vänster jumping jack och KICK. Nej fy fan, jag blev inte ens svettig. Bara skelögd och totalt förnedrad av tajta 20-åringar. Bäst att hålla sig på startpasset på spinningen, så man känner sig tajt bland alla gamla kärringar a la komodovaraner.

• nennesjuttioåtta

telis
    ja jösses, tråden statistik är ju inte särskilt uppmuntrande, men bara för det behöver det inte betyda att nästa gång blir det ett kanonskott rät tupp i tjottafräsen som inte trillar ut efter 14 dagar. Fast man önskar ju att det blev ändring på det.

• nennesjuttioåtta

åååh om jag ändå hade kunnat dansa, DET är något jag ångrar att jag inte börjat på (fast det gjorde jag, men enda alternativet då var gammeltjo och hur ofta utnyttjar man DEN kunskapen?!?!) Det ser så himla kul ut, men sen när man väl står där och känner sig som en ... KILLE (eller som när jag tog med P på friskisgympa, AAAAAAhahaha förlåt älskling, men det var HYSTERISKT roligt!), eller Televinken på elstängslet, då känns det inte lika kul.

• nennesjuttioåtta

köp menskopp så går ni med vinst!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-27 10:13:50 följande:
    Jag tror att gosnosen gjort tre försök också. Det är verkligen inget 75%-igt resultat här.
    Undrar förresten hur det är med Gosnosen?!
  • nennesjuttioåtta

just det, jag läste om Gosonsen Sa-resa. Ååååh det verkar ju som stället på jorden man msåte besöka. Men då måste man väl göra en sån där tur som ni andra gjort? Vi är så hariga. Thailand var OK att göra så i, men resten verkar läskigt.

Menskopp is the shit! Fast inte just nu eftersom det inte kommer så mycket blod *squiiieeeeeek* och jag inte har några trosskydd med mig. Det bästa tycker jag, är att man kan sova i den utan att riskera något eftersom nattbindorna är gigantiska eller också läcker man blod upp till där röven blir rygg. Men det är ju lite meckigt. Fast jag känner mig apduktig som dels inte bygger på sopberget och dels höll mitt löfte om att jag inte skulle köpa några mer tamponger och bindor på läääänge (fast tanken var ju att jag skulle vara gravid).

Lappis
    spåmormor vet säkert vad hon pratar om. Men har lite svårt med finliret gälland tidpunkten kanske.

• nennesjuttioåtta

jag har blivit spådd men det var så jäkla länge sen och jag var ganska restriktiv med vad jag ville veta så det var nog inte så lätt för spådamen ifråga.
    Dock sa samma spådam till en vän till mig att hon kommer att träffa en xxxxx xxx x xxx man som heter Xxxxxx (!) och det gjorde hon också, visserligen 10 år senare men nu har de barn (natuuuurligtvis ) och lever happy famliy. Så visst kan det funka.

• nennesjuttioåtta

nyvaken!

Jösses vad bra jag är på att nicka till på lunchen! 30 minuter är väl lite i överkant på powernap, kanske. *mosig i ansiktet*

Liten
    mmm,, jag skulle också behöva gå lite kurser på adobe!

• nennesjuttioåtta

heyyy förresten, ni påhittiga brudar! Vi ska göra i ordning en liten toalett i källaren, och tänkte gå loss på lite ballt kakel. Har ni några idéer? Det blir några väggar som är putsade men ... go bananas!! (detta förslag har inte förskansats hos övriga styrelsemedlemmar i Huset)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare