• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

gosnosen - skoj att du tittade in även här! Trist att ni inte hittat någon som kan hjälpa er med ÄD så att kön inte blir så lång. Själv sprang jag på en väninna som ska åka över till Finland för att besöka en ÄD-klinik. Hon har gjort 4 IVF sen i september! och ÄD är en sista utväg. Hennes pojkvän är dock inte övertygad men de åker dit och kollar läget och sen blir det att ta ett beslut. Tror det kostar 70 000 kr.

• Lapinette

Nej, inga penséer Frejis... för om jag inte minns fel så börjar det väl alltid snöa när du planterar ut dem.

Japp, har börjat värma upp tummarna ordentligt inför morgondagen. Flex, böj, upp, ned höger, vänster .....

• Lapinette

Nej, inga penséer Frejis... för om jag inte minns fel så börjar det väl alltid snöa när du planterar ut dem.

Japp, har börjat värma upp tummarna ordentligt inför morgondagen. Flex, böj, upp, ned höger, vänster .....

• Lapinette

mugglan - tror vi är för gamla för att donera . Inte för att mina ägg verkar vara något att ha.

Så klart du får klaga! Det får man alltid göra... åtminstone här på tråden. Min tant var som rena syndafloden i 3 dagar och så helt plötsligt stoppade den upp och nu är det bara lite drippe-li-dropp.

• Lapinette

BS - Budapest vad härligt! Den står på min city-lista att besöka. Skulle jättegärna vilja åka dit och har hört gott om staden men ej varit där.

• Lapinette

nenne - katt och IVF ... låter inte illa!

• Lapinette

nenne - kanske jag ska ladda för FET i maj så vi kan gå parallelt?! Funderar annars på att skjuta den till juni då jag känner mig ur spel just nu.

• Lapinette

Ore - tänkte först maj men just nu tror jag att jag bör avvakta ytterligare någon månad innan vi gör något. Som sagt, vi får se. Ska prata med min akup i veckan.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare