Barnkarusellen snurrar vidare
jag avlägger rapport imorgon kväll! Puss på er!
jag avlägger rapport imorgon kväll! Puss på er!
BS
jag skulle gärna åka till Budapest, tror det är en jättevacker stad! Lyllo!
Liten
Mugglas säger mycket klokt!
Annars är mitt måtto att jag ska vara kåt, glad och tacksam och lyckas för det mesta med det första.
Åter från farbror doktorn. Fick beröm för min fina, högst normala tempkurva .-o Say WHAT?!?!?!
Hur som helst, spraystart mitten av april och ÄP i maj, efter att vi varit i Göteborg. Wohooooo!!!!! Jag är LADDAD!!!!
favvokaninen
Jaa visst är det! TACK!!!!
Men, men... det är långt ifrån klart om man säger så. Men jag blev lika glad när jag fick böj på ÄL-testet så jag har ingen som helst verklighetsförankring.
nu har vi tingat en katt också, ska kika på den i påsk och bestämma oss efter det. Den hr gången är vi först i kön, så inga obehagliga överraskningar bör vänta. Det är en ocicat. Vet någon nåt om den? har hört att den är lite livligare än andra, men det tycker jag är bra. Andra sover ju bara bort tiden.
Page
Aaaaaaw! Vad söt!!!
AM
Lycka till!
ja, genomskinliga gamla nötta trasor med kissfläckar fram på paketet är ju en annan femma.
snaily
weeeh, vad gött att ni fått tid! Nog för att det är en bit kvar men då har man iaf ett delmål och kanske kan släppa det (jo tjena, om du frågar mig).
liten
jag har ALDRIG blivit nöjd när jag gjort på salong. Har bl a kommit därifrån svartlila när jag bad om Hasselnötsbrunt, först blev jag alldeles matt och flammig.... Nej, hemma bäst.
telis
åååh hoppas du kunde få någon mirakelkur mot ryggen! Sen kanske just den fina hållningen med knogarna i backen inte hjälper direkt. Det blir ju sån konstig krök på ryggen då, höhöhöh... Vårdepp kanske är just för att man kämpar som fan i mörkret att hålla modet uppe för att man vet att man måste - för när våren kommer DÅÅÅ blir man uppåt, fast det blir tvärtom för då kommer allt ikapp en. *inte ens nära en kvalitativ gissning*
Lappis
aah, så du ska också till Blåkulla! Då ses vi ju snart!