• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten-blir nog lugnast i längden med ett oemotståndligt hus istället för tvillingar

• Fru E

Hehe som det ser ut nu kommer jag att vara på möhippa den 15:e maj, gissa att jag kommer att vara trött när vi ska ta tåget upp till Gbg kl 8 på lördagen

• Fru E

Ännu mer OT- någon som har tips på hur man får fönsterna rena och fina???? Får aldrig det bra oavsett hur jag gör.....

• Fru E

Jag provade tidningspapper förra året med fönsterputs men de blev likväl flammiga

Maken köpte en fönsterskrapa för lite sen så funderar på att prova diskmedel i vattnet och sen fönsterskrapa

• Fru E

Jag läste att det var viktigt att skrapan var torr och inte våt när man skrapade så du gör nog rätt Ore

Får se om jag orkar idag eller inte, inte väääärldens roligaste jobb men det var läääääänge sen sist

• Fru E

Page-vi har likadant men jag fuskar och tvättar bara in och utsida och inte emellan varje gång

• Fru E

Page-jag tvättade senast förra sommaren jag med

• Fru E

AM-spännande att barnen ska ha show and tell . Brukar Livia prata om en sak som hon "väljer"??

• Fru E

*sätter mig och surar lite*

Jag lyckas få ränder på fönsterna även med fönsterskrapan......kanske ska man ha mer vatten på?

• Fru E

Hihi tack för att ni engagerar er så mycket

Skrapan är helt ny så har nog inte fått in snitsen på det bara. Har Yes och ammoniak i ljummet vatten. Tror jag är lite för långsam och trycker lite för hårt så att skrapan "hoppar" eller vad man ska säga när rutan är torr

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare