Barnkarusellen snurrar vidare
dags att sussa... sköt om er!
kram!
dags att sussa... sköt om er!
kram!
Pling!
Här kommer nu TRÅD-Vickan och vinkar lite. Kunga-Vickan är ju jämngammal med mig... fascinerande att de äntligen slår till!!
Semlor - skippade jag idag... det var det där med ev medlemskap på Viktklubb...
Mormor - har klarat operationen men var hög som ett hus av smärtstillande... MYCKET udda telefonsamtal blev det...
mugglan... öppnade mitt oranga kuvert.... dyster läsning... prognosen är 10 300 före skatt i pension i månaden... hm... TUR att jag gift mig rikt!
Vickan sladdar in lite lagom försenat.... ASGARVAR åt alla fina svordomar!!! Kukspya var verkligen sanslöst bra!!
Nenne - dags för den hederliga svordomsvisan som du klippte in för ett bra tag sedan (och nån nämnde tidigare idag):
Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete, helvetes jävla skit!
Omsan - tonårsmamma.... tjaaaa tjeeena.. känns lagom avlägset
AM - skoj med hushållsworkshop med sonen! heja!
Ego - har haft en mindre lyckad arbetsdag... konflikter kom bara nästan upp till ytan när vi försökte planera årets verksamhet... gurgel och stånk. Har dock spytt ur mig allt i telefon med mamsen och mår bättre.
Annars är det lagom kaos med lilla mormor som mår ruttet, brorsan som har ett rätt farligt jobb och livet i allmänhet som pågår nån annan gång....
Och Nenne - hm... intressant att du skrev att du har FÖR långa ögonfransar... jag som noterade att de var långa och stiliga.. men det kanske medför en del krångel ....
.... för jag är också med i glasögonbranschen.. men inte så värst sugen på operation... jag har förlikat mig med mitt öde som glasögonbärare
... Och Frejis - jag kommer inte på vad du heter i efternamn så att jag kan rota upp dig på FB... eller kan jag knäcka det... hm...jo.... nätdetektiven Vickan knäckte det... *mot FB för sökning*
EA&MJ skrev 2009-02-25 21:11:45 följande:
Piggelin och Telis - nu har jag äntligen lyckats klicka ett varv runt FB och hittat till den där circle of friends - som är en annan typ av funktion än FB-grupper.
Jag är möjligen klantig och förvirrad (särskilt idag efter arbetsnurren från fel planet) men har ni nån snabblänk dit? Jag hittar bara till det där stället via Mugglans profil.... inte för att det gör så mycket.. men en FB-grupp är det färre klick till.. om det nu påverkar.. hm...